آشنایی با مدرن ترین و بهترین هتل های کیش

همزمان با شیوع ویروس کرونا، رزرو آنلاین هتل هم بیشتر از پیش مورد اقبال عمومی قرار گرفت. این روزها مردم در تلاشند تا کمتر در فضاهای بسته حاضر شوند و بیشتر پرداخت ها و خریدهایشان را به صورت آنلاین انجام دهند. سایت هایی مانند سایت رزرو هتل اقامت 24 این مسئولیت را به عهده دارند و مردم می توانند برای رزرو هتل خود به این سایت ها مراجعه کنند و به راحتی پرداخت خود را انجام دهند.

با توجه به این که تابستان است و بازار سفر داغ است، بسیاری از ما احتمالا قصد سفر به شهر های ساحلی داریم. یکی از پر طرفدارترین مقاصد سفر تابستان، جزیره زیبا و خاطره انگیز کیش است. با این که این جزیره پر است از جاذبه های گردشگری، اما یکی دیگر از نقاط قوت این جزیره، هتل های آن است. هتل های کیش از مدرن ترین و مجهزترین هتل های ایران هستند که در تمام طول سال میزبان مسافران بسیاری هستند.

از میان هتل های کیش، هتل های 5 ستاره آن از جایگاه ویژه ای برخوردارند. اگر قصد سفر به جزیره را دارید و هنوز هتل خود را انتخاب نکرده اید، این مقاله می تواند راهنمای خوبی باشد تا با هتل های جزیره کیش بیشتر آشنا شوید. پس همراه ما باشید:

معرفی مهم ترین هتل های 5 ستاره کیش

۱- هتل ترنج

هتل ۵ ستاره ترنج کیش، هتلی متفاوت در میان هتل های کیش است. این هتل در سال ۱۳۹۴ با طراحی بته جقه بر روی آب ساخته شد. در کف اتاق های هتل ترنج کیش، دریچه ای شیشه ای تعبیه شده است که می توان از آن، درون دریا را دید. این هتل دارای مدرن ترین امکانات هتلی است و اگر دوست دارید طلوع و غروب خورشید را بدون مزاحمت از داخل اتاق مشاهده کنید، این هتل انتخابی ایده آل برای شما است.

آدرس هتل ترنج: جزیره کیش – ابتدای جاده جهان – بین میدان جاسک و کلبه هور

 

۲- هتل مارینا پارک کیش

هتل ۵ ستاره مارینا پارک کیش، سال ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید. محوطه زیبای هتل که مملو از گیاهان زیبا و چندین آب نما است نیز نمایی جذاب از هتل را به نمایش گذاشته است. ساحل اختصاصی هتل، اتاق های که چشم اندازشان دریاست و رستوران هایی که بهترین غذاها را برای مسافران سرو می کنند از دیگر نقاط قوت این هتل است.

  • آدرس هتل مارینا پارک: جزیره کیش – نوار سیاحتى شرقى – جنب برج هاى دو قلو

 

۳- هتل پانوراما

هتل پانوراما در میان هتل های نوساز کیش قرار دارد. این هتل در سال 98 به بهره برداری رسید و دارای مدرن ترین امکانات هتل است. موقعیت هتل پانوراما برای مسافرانی که قصد خرید در جزیره را دارند نیز اید آل است. این هتل دسترسی آسان به مراکز خرید و جاهای دیدنی کیش دارد و از این جهت یکی از محبوب ترین هتل های کیش است.

  • آدرس هتل پانوراما: کیش- میدان امیر کبیر – بلوار ساحل – ابتدای خیابان رودکی – هتل پانوراما

 

۴- هتل بزرگ داریوش

معماری هتل ۵ ستاره داریوش، الهام گرفته از تخت جمشید است و ۱۲ هکتار وسعت دارد. از امکانات گسترده هتل می توان به استخر رو باز برای بانوان و آقایان، ترانسفر فرودگاهی رایگان، تجهیزات غواصی، زمین تنیس، سالن بیلیارد، دریاچه اختصاصی و همچنین بازدید از پارک دلفین ها و باغ پرندگان اشاره کرد.

آدرس هتل داریوش: کیش، میدان داریوش، هتل بزرگ داریوش کیش

 

۵- هتل شایان

هتلی شایان کیش، یکی از  قدیمی های جزیره است. این هتل در سال ۱۳۵۴ تاسیس شد. هتل شایان را قطعا می توان بهترین هتل این جزیره دانست. این هتل با قیمت های مناسب و امکاناتی مدرن، می تواند همه انتظارات شما از یک هتل خوب را تامین کند.

  • آدرس هتل شایان: جزیره کیش، میدان ساحل، هتل شایان

 

۶- هتل میراژ کیش

از دیگر هتل های پنج ستاره، نوساز و مدرن کیش می توان به هتل میراژ اشاره کرد. این هتل در سال 94 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون یکی از محبوب ترین های جزیره است. معماری مدرن، چشم انداز رو به دریا و نزدیکی به مراکز خرید و ساحل تفریحی کیش از مزایای اقامت در این هتل مجلل است. همچنین استفاده از استخر هتل برای مهمانان رایگان است. سونا بخار و سونا خشک نیز از دیگر امکانات این مجموعه است.

  • آدرس هتل میراژ: جزیره کیش، بلوار دریا

 

۷- هتل کوروش، هتل دوستدار محیط زیست

هتل کوروش کیش یکی از مرتفع ترین هتل های جزیره با 16 طبقه است. این هتل در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد و عنوان نخستین هتل سبز ایران را از آن خود کرد. در اکثر قسمت های هتل از انرژی خورشیدی استفاده می شود و استانداردهای زیست محیطی در آن رعایت شده است. هتل پنج ستاره کوروش در فاصله نزدیکی تا مراکز خرید جزیره از جمله رویامال، پردیس ۱ و ۲ و پانیذ قرار دارد.

  • آدرس هتل کوروش: جزیره کیش، میدان پردیس

اگر قصد سفر و رزرو هتل در جزیره کیش را دارید، هتل هایی که معرفی شد، می توانند انتخاب های جذابی برای اقامتی دلپذیر در جزیره باشند.

 

کدخبر: 589991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟