معرفی بهترین و لوکس‌ترین هتل های مشهد

به دلیل اینکه سالانه تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی با خرید بلیط هواپیما مشهد به شهر مشهد سفر می‌کنند، که هرکدام از آنها نیاز به اقامت دارند، به همین دلیل هتل‌ های مشهد 80 درصد از هتل‌های کشور را پوشش را می‌دهند. در این مطلب قصد داریم بهترین هتل های مشهد را به شما معرفی کنیم.

در این بخش بهترین و باکیفیت‌ترین هتل های مشهد را به شما معرفی کردیم؛ که رزرو هتل های مشهد در علی بابا بهترین انتخاب شماست.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی، از مجلل‌ترین هتل ‌های مشهد و ایران محسوب ‌می‌شود، این هتل پنج ستاره در بهمن 1390 افتتاح شد. هتل درویشی در خیابان امام رضا(ع) که نزدیک به حرم‌ مطهر است، قرار گرفته است. این هتل خارق‌العاده دارای معماری لوکس و مدرن، دارای اتاق‌ و سوئیت‌ با امکانات عالی، برخورد شایسته‌ و مؤدبانه پرسنل هتل، رستوران‌های مختلف با انواع غذاهای متنوع، کافی‌شاپ‌های مجهز و زیبا، این هتل دارای 25 طبقه و 223 اتاق می‌باشد؛ که تمامی آنها دارای امکاناتی هستند که برای رفاه و آسایش میهمانان عزیز در نظر گرفته شده‌است. هتل درویشی تا حرم امام رضا 17 دقیقه پیاده و 2 دقیقه با ماشین، 1.2 کیلومتر فاصله تا بازار رضا که 14 دقیقه پیاده‌روی دارد، 18.7 کیلومتر فاصله تا موجهای آبی 25 دقیقه با ماشین، 3.8 کیلومتر فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور 7 دقیقه با ماشین، 10 کیلومتر تا پارک کوهسنگی که 13 دقیقه با ماشین فاصله دارد؛ با رزرو هتل درویشی می توانید از تمامی مکان‌های گردشگری و تفریحی دیدن کرده لذت ببرید.

سفرتان به مشهد را با پایانی دل‌انگیز همراه کنید

معرفی بهترین و لوکس‌ترین هتل های مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل پنج ستاره قصر طلایی از لوکس‌ترین هتل های مشهد محسوب می‌شود که در سال 1389 افتتاح شد. این هتل به دلیل معماری لوکس و مدرن و نزدیکی آن به حرم مطهر امام رضا (ع) و جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد در بین مسافران و گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است. هتل قصر طلایی مشهد دارای بزرگترین لابی است که شما می‌توانید از صدای نواختن پیانو لذت ببرید و از امکانات هتل احساس آرامش و رضایت کنید. هتل قصر طلایی دارای اتاق‌هایی با امکانات رفاهی فوق‌العاده مانند: وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، ترنسفر فردگاهی، سرویس اتاق، مجهز به تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون صفحه تخت، حمام، چایخانه سنتی، کافی‌نت و رستوران و فروگاه که در اختیار مهمانان قرار می دهد تا از سفرشان به مشهد احساس کمبود نداشته باشند بلکه تمامی امکانات برایشان مهیا باشد. هتل قصر تا حرم‌مطهر و پارک کوهسنگی ۱۵ دقیقه با ماشین، ایستگاه راه آهن ۲۰ دقیقه با ماشین و فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد حدود ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

گزینه رزرو هتل های مشهد در علی بابا انتخابی عالی برای شماست. زیرا شما علاوه بر آنچه ذکر شد، سایر جزیئات و خدمات هتل را در این سایت می‌خوانید و فرآیند رزرو را به راحتی انجام می‌دهید.

معرفی بهترین و لوکس‌ترین هتل های مشهد

هتل الماس 2 مشهد

هتل مجلل الماس 2 در اسفندماه سال ۱۳۹۵ افتتاح شد؛ این هتل با ۲۱۸ اتاق و امکانات رفاهی ویژه در ۲۵ طبقه ساخته شد. با الهام از معماری ملت‌های مختلف مانند: ایران باستان، روسی، ترکی، رومی، آفریقایی، عربی، ایرانی، اتاق صفوی و ... که موزه‌ای از هنر‌های بین المللی را به نمایش گذاشته است. این هتل دارای پرسنل باتجربه و صبور که با افتخار آماده میزبانی از میهمانان امام رضا(ع) هستند. استعمال دخانیات در این هتل ممنوع است. هتل الماس 2 در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته به همین دلیل امکان دسترسی مسافران به راه‌آهن، فرودگاه، بازارها و جاذبه‌های گردشگری فرهنگی و تاریخی را فراهم کرده است. این هتل دارای امکانات و مزایای مختلفی مانند: اینترنت، سالن ماساژ، ترانسفر فرودگاهی و راه‌آهن، بازارچه اختصاصی، سالن کنقرانس و مهمانی، استخر، سونا و جکوزی، کافی شاپ، دارای اتاق‌های یک‌تخته و دوتخته و سه‌تخته که از امکانات این هتل محسوب می‌شود. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل، مجهز به پیشرفته‌ترین امکانات رفاهی هستند تا اقامتی راحت و لذت بخش را برای مسافران فراهم کنند. 1.5 کیلومتر تا حرم مطهر امام رضا 2 دقیقه با ماشین، 3 کیلومتر با بازار رضا 3 دقیقه با ماشین، 23 کیلومتر تا باغ پونه طرقبه 33 دقیقه با ماشین، 2 کیلومتر تا مسجد گوهرشاد 3 دقیقه با ماشین فاصله دارد. رزرو هتل در مشهد به دلیل تنوع هتل‌ها ممکن است کمی گیج‌کننده باشد، البته در صورتی که درباره آنها اطلاعات نداشته باشید.

معرفی بهترین و لوکس‌ترین هتل های مشهد

هتل بزرگ پارک حیات مشهد

هتل بزرگ پارک حیات یکی از هتل‌ های ۵ ستاره مجلل و لوکسی است، که در سال ۱۳۷۵ساخته شد. این هتل بزرگ توانسته در طی سال‌های زیادی بهترین خدمات را به میهمانان گرامی عرضه کند. شما فقط با ۵ دقیقه رانندگی می توانید از مجتمع تفریحی چالیدره، بند گلستان، مرکز خرید بعثت طرقبه و ویلاژ توریست دیدن کنید. هتل پارک حیات یکی از بهترین هتل های مشهد برای افرادی است که تمایل دارند از شلوغی و هیاهوی شهر دور باشند. پرسنل هتل همواره تلاش می‌کنند تا بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات اقامتی و رفاهی را در اختیار مسافران عزیز قرار دهند؛ تا مهمانان از محل اقامت و سفرشان احساس آرامش و رضایت داشته باشند. ین هتل 5 ستاره امکاناتی مانند: سالن ورزشی، استخر و اتاق ماساژ،  مجهز به فروشگاه، اینترنت پرسرعت رایگان، خشکشویی، خدمات مخصوص معلولین، دارای اتاق‌های دوتخته، سه تخته، یک‌خوابه اما دوتخته، تلویزیون، مبلمان، یخچال و صندوق امانات، چای‌ساز و قهوه‌ساز امکاناتی هستند هتل بزرگ حیات مشهد در اختیار مسافران عزیز قرار می‌دهد

بهترین زمان برای سفر به مشهد

معرفی بهترین و لوکس‌ترین هتل های مشهد

هتل هما 2 مشهد

هتل 5 ستاره هما 2 با امکانات و تجهیزات لوکس و مدرن آماده میزبانی از زائران و مسافران امام رضا می‌باشند. این هتل در منطقه‌ای آرام و به دور از هیاهو و شلوغی قرار گرفته تا اقامتی پر از آرامش و رفاه در یکی از بهترین هتل های مشهد برای مسافران مهیا کند. هتل هما 2 دارای واحدهای اقامتی به صورت سوییت، سوییت لوکس، سوییت ویژه، سوییت کانکت، سوییت کانکت ویژه، سوییت رویال، سوییت رویال ویژه و ... می‌باشد؛ تا بتواند مکانی دلپذیر با توجه به خواسته‌ها و سلیقه‌های شما فراهم کند تا تجربه اقامتی دلنشین را داشته باشید.

معرفی بهترین و لوکس‌ترین هتل های مشهد

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 537183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟