در سفر به هند این سوغاتی های دیدنی را خریداری کنید

اگر سفر با تور هند را برگزیده اید نیازمند آشنایی هرچه بیشتر با این کشور و شناخت بهتر آن هستید. هندوستان کشوری در جنوب آسیا و پایتخت آن دهلی نو است. هند هفتمین کشور پهناور جهان و دومین کشور پر جمعیت جهان بعد از چین است. مهمترین شهر های هند: بمبئی، دهلی، کلکته، مدرس، بنگلور، حیدرآباد، آگرا، میسور، جیپور، گوا، پونا، بوپال، تریواندروم، سورات و کانپور هستند.

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که بهترین شهر هند برای سفر کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم تنوع و جاذبه های هندوستان در شهرهای توریستی هند آنقدر زیاد است که شما به سختی می توانید از دیدن یک شهر چشم پوشی کنید. پیشنهاد ما به شما این است که با تور ارزان هندوستان و انتخاب تور های ترکیبی مانند تور هند دهلی آگرا جیپور، تور بمبئی و... اقدام به سفر نمایید.

مکان های دیدنی دهلی به قدری رنگارنگ و متنوع است که هرساله میلیون‌ها گردشگر به آنجا سفر می کنند. مکان های دیدنی هندوستان بسیار زیاد و متنوع است که می توانید با مراجعه به جاذبه های گردشگری هند به صورت دقیق‌تری با آنها آشنا شوید.

مسجد جامع دهلی, قلعه سرخ دهلی, معبد اکشاردام در دهلی نو, بنای یادبود ماهاتما گاندی, معبد نیلوفر آبی دهلی و... نمونه های از این مکان های دیدنی هستند.

آب و هوای هند

آب و هوای دهلی به عنوان پایتخت در سرد ترین ماه ها در نیمه دوم سال به 11درجه سانتیگراد و در گرم ترین ماه ها به 27 درجه سانتیگراد در ماه آوریل یا اسفند ماه می رسد.بنابراین بهترین زمان مسافرت به هند از کشورعزیزمان ایران می تواند نیمه دوم سال باشد

بهترین زمان سفر به هند

اگر قصد سفر به گوا را دارید بهترین زمان برای رفتن با تور گوا از اواخر مهر تا پایان بهمن است. با نزدیک شدن به اسفند با توجه به قرارگیری گوا در جنوب هند هوا رو به گرمی میرود و شدت بارش باران در خرداد نیز زیاد میشود.

توجه داشته باشید بخش جنوبی هند با بخش شمالی آن آب و هوای کاملا متفاوتی دارند ولی از ماه نوامبر تا اواسط فوریه در همه جای هندوستان هوای معتدلی حاکم است. تور لحظه آخری هند می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

مراکز خرید هند، سوغاتی هند

اگر به هر یک از مراکز خرید جیپور، مراکز خرید در اگرا یا مراکز خرید دهلی مراجعه کنید شک نکنید که دست خالی از آنجا بیرون نخواهید آمد. سفر به هندوستان یعنی خریدهای رنگارنگ و متنوع که باب سلیقه هر کسی باشد.

ادویه هندوستان معروف‌ترین سوغات این کشور است. بازار Store خاری بائولی دهلی از مشهورترین بازارهای ادویه، و در بخش قدیمی این شهر است.

جواهرات، فرش و انواع زیرانداز، روسری‌های رنگارنگ، سنگ‌های با ارزش و لباس‌های ابریشمی و نقره‌ را از مرکز خرید دیلی هت دهلی نو میتوانید تهیه کنید.

خیابان پاهار گنج در محله مرکزی دهلی نو شامل مغازه های متعددی است و قیمت اجناس در هند با توجه به محلی که از آن خرید می کنید متفاوت خواهد بود

مرکز خرید اوسانز گوا, سیتی سنتر بمبئی, مرکز خرید کرافت مارکت بمبئی هم از سایر مراکز خرید هند هستند.

 

 

 

کدخبر: 382801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟