دل انگیزترین تفریحات در این کشور اروپایی/سفری خاطره انگیز به مناظر بکر و زیبا

ایتالیا جز یکی از پر طرفدارترین و دل انگیز ترین مقاصد گردشگری و تفریحی در قاره اروپا می باشد ، شما می توانید مناظره بکر و دیدنی را در این کشور تجربه کنید و سفری با خاطره هایی شگفت انگیز را در ذهن خود به تصویر درآورید.

سواحل رویایی ، هوایی دلنشین، غذاهای متنوع با طعم هایی فوق العاده ، همه و همه این مکان را بی مانند کرده است. شهرهای رم، میلان و فلورانس جز پر بازدید ترین مکام ها در کشور ایتالیا می باشند .در این پست قصد داریم به معرفی جاذبه های گردشگری در جنوب ایتالیا بپردازیم که همیشه شلوغ و پر ازدحام اند.

سورنتو

این شهر زیبا در نزدیک ناپل و در کنار ساحل آمالفی واقع شده است و در نوع خود بی نظیر می باشد ، شما شاهد منازلی می باشد که در دامنه کوه ساخته شده اند و این مکان را به منظره ای تماشایی تبدیل کرده است، در میدان این شهر که تاسو نام دارد رستوران های زیادی آماده پذیرایی از شما توریست عزیز می باشد، اگر برای نوشیدن کاپوچینو یا یک یخ در بهشت به دنبال مکان ایده عالی هستید ما به شما کافه Ercolano را معرفی می کنیم ، در کنار غروب دل انگیز آفتاب خوردن نوشیدنی نیز زیبایی آفریدگار را دوچندان می کند. تورذ سورنتو در میان خدمات تور ایتالیا یکی از بی نظیر ترین فرصت های گردشگری برای دوست داران طبیعت است.

این واژه به معنی غار زمرد است و به مکانی مناسب جهت آفتاب گرفتن تبدیل شده است ، این نام برگرفته از نور سبز رنگی است که تمام غار را فرا گرفته است ، شما مسافران می توانید با قایق های تفریحی از این غار سبز رنگ دیدن کنید. رستوران chez black با غذاهایی نظیر اسپاگتی وغذاهای دریایی مکانی مناسب جهت تفریح و سرگرمی Hobby شما توریست ها می باشد.

باری

این شهر برگرفته از تمدن شهرهای شمالی کشور ایتالیا می باشد که توانسته سادگی مناطق ییلاقی را به نمایش بگذارد ، از قسمت تاریخی این شهر به نام Bari Vacchia دیدن کنید و شاهد فرهنگ باستانی این کشور باشید. در خیابان های این شهر غذاهایی آماده شده مانند Focaccia ,panzerotti می توانید از این غذاهای فوق العاده لذت ببرید.

ماترا

این شهر در استان بازیلیکاتا واقع است و از قدمتی چند ساله برخوردار است ، فیلم مشهور مل گیبسون به نام مصائب مسیح در این شهر فیلم برداری و اکران شده است ، هتل با شکوه Palazzo Ggattini آماده پذیرایی از شما توریستان می باشد که با استخر و نمایی از تپه های پهناور اطراف منظره ای بکر را به شما ارمغان می دهد.

زیبایی ها دراین شهر به گونه ای غیر قابل وصف نمایان است و حضور شما در این مکان مانند حضور در دنیایی فرای تصورات آدمی است.

لچه

این شهر باستانی با معماری ساخته شده به روش باروک یک زیبایی منحصر بفرد می باشد ، این شهر از کافه ای به نام L Angolino via Matteotti برخوردار است که نوعی غذای محلی به نام Puccia را درست می کند حتما حس چشیدن این غذای فوق العاده خوش طعم را از دست ندهید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 372422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟