بکرترین دیدنی های دنیا

در همه جای دنیا جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد که به سبب زیبایی و جذابیت همواره مملو از بازدیدکنندگان و گردشگران بیشمار است و این امکان را به شما نمی دهد که با آسودگی خیال و راحتی مناظر و زیبایی های اطراف را رصد نمایید اما هستند مکان هایی که به سبب نا شناخته ماندن همچنان بکر و خلوت باقی مانده اند مکان هایی که می توانند سفرث زیبا خاطره انگیز و بیاد ماندنی را برایتان خلق نمایند.

۱٫‌ تالاب مخفی در جزیره ‌Miniloc‌ – فیلیپین ‌‌

برای رسیدن به این محل رویایی و زیبا به راستی باید از دل کوه گذر کنید زیرا تنها راه دسترسی به این تالاب مخفی تنها سوراخ کوچکی است که در دل یک صخره واقع شده است. محلی بی نظیر و زیبا که برای شنا بسیار مناسب است. به سبب دسترسی دشوار به این محل، همیشه خلوت و آرامش بخش می باشد.

بهترین زمان برای رفتن به این مکان بی نظیر ماه های نوامبر و آوریل می باشد.

۲٫‌ زمین های برنج اوبود – بالی ‌‌‎

این منطقه زیبا از تعداد زیادی زمین های کشاورزی، کشت برنج تشکیل شده است و سرسبزی و نشاط خاصی را داراست. ابود یکی از مناطق خلوت و زیبای جزیره بالی میباشد که زیبایی چشمگیری دارد اما این منطقه به دلیل حفاظت شدن توسط کشاورزان با وجود شهرت فراوان همچنان درو از دسترس گردشگرها بکر و زیبا قرار گرفته است.

کشاورزان تنها یک منطقه خاص را برای عکس گرفتن و بازدید از زیبایی های بی نظیر این محیط باز گذاشته اند تا گردشگران بتوانند از این چشم انداز فوق العاده بهره مند شوند.

بهترین زمان برای رفتن به این محل زیبا ماههای می، ژوئن و جولای است که به سبب انجام نشدن برداشت برنج سرسبزی و زیبایی خاصی را داراست.

‌۳٫‌ کاخ ‌Castello di Sammezzano‌ در توسکانی – ایتالیا ‌

در شمال تپه های زیبا و رویایی توسکان کاخی رنگارنگ و بی نظیر قرار دارد که دیدنش خالی از لطف نیست. قدمت این کاخ زیبا به سال ۱۶۰۵ باز می گردد. به سبب دارا بودن مالک خصوصی کاخ فوق مانند موزه بازدیدکننده آزاد نمی پذیرد بلکه برای بازدید از آن باید در سایت آن ثبت نام نمایید.

‌۴٫‌ سافاری بیابان – بوستوانا ‌‌‌‎

سافاری بیابان بوستوانا دارای ۱۹ کمپ تماشایی می باشد که فقط توسط هواپیماهای کوچک اختصاصی قابل دسترسی هستند.‌ یکی از دلایل خلوت بودن این سافاری قیمت گران بازدید از آن است . این سافاری برخلاف دیگر سافاری ها هیچ محافظ و نرده ای در محل اسکان ندارد و بکر و وحشی بودن منطقه را به زیبایی حفظ نموده است. این منطقه یکی از بهترین مناطق باری عکاسی از حیات وحش می باشد.

بهترین زمان برای رفتن به این سافاری ماه های جولای و آگوست می باشد.

‌۵٫‌ باگان – میانمار ‌

میانمار کشوری زیبا با فرهنگی غنی و سرشار است که معابد و مکان های تاریخی زیبایی دارد. این کشور فوق العاده که به تازگی به سبب تغییرات سیاسی جزو گزینه های گردشگران خارجی محسوب می شود.

مناسب ترین زمان برای بازدید از این کشور بین ماه های نوامبر و فوریه می باشد که به جهت کاهش دمای هوا و تمام شدن باران های فصلی هوایی مساعد و عالی دارد.

‌۶٫‌ زمین های ‌Moravian‌ – جمهوری چک ‌

زمین های موراویان در چک تصویری زیبا ، بکر و دست نخورده و درست مثل تابلو های نقاشی رنگارنگ دارد. این منطقه زیبا که بسیار مورد توجه عکاسان می باشد زیاد در بین توریست ها و گردشگرها شناخته شده نیست و به همین سبب هنوز هم خلوت، بکر و دست نخورده باقی مانده است.

بهترین زمان سفر به این منطقه اواخر تابستان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 363994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟