عجیب ترین سرسره جهان در شانگهای

کسانی که تصمیم می گیرند یک سفر را برای دیدار از مکان های گردشگری چین داشته باشند می توانند از میان شهرهای توریستی در این کشور، شانگهای نیز انتخاب کنند. این شهر یکی از مکان های گردشگری پر تردد در دنیا است که جاذبه های تو در توی آن توریست های زیادی را به خود جذب کرده اند.

شانگهاری سرشار از ساختمان هایی است که به آسمان سر به فلک کشیده اند که توریست ها علاقه ی زیادی به دیدن از آن ها و بررسی معماری های مدرن بکار رفته در آن ها دارند.

این بار با سفر به شانگهای حتما به مرکز خرید پودانگ هم بروید و ضمن خرید سوغاتی ها و یادگاری ها به طبقه ۵ ام سر بزنید. در این جا یک سرسره ی بزرگ وجود دارد که هر کدام از افرادی که در این مکان هستند دوست دارند هیجان آن را تجربه کنند. با این حساب این بار برای خرید تور چین توجه داشته باشید که تور برای شانگهای سرویس دهنده می باشد در این حالت می توانید از این سرسره نیز بهره مند شوید.

سرسره ی خوشحال، به میزان ۵۳ متر طول دارد. وقتی که می خواهید از این سرسره استفاده کنید ترس و هیجان همزمان بر شما غالب می شود اما امتحانش بی ضرر است. گاهی اگر می خواهید به سرعت از طبقه ۵ ام به طبقه اول برسید و آسانسورها شلوغ است و حتی حوصله پیمودن پله ها را ندارید، می توانید از راه میانبر یعنی سرسره خوشحال استفاده کنید. این سرسره تضمین می کند که طی ۱۶ ثانیه شما را بین این دو طبقه جابجا کند.

البته در حال حاضر این سرسره برای مشتریان VIP قابل استفاده می باشد. مسئولان این مرکز خرید به نام پودانگ به مردم قول داده اند که استفاده از آن را برای افراد ۷ تا ۵۰ ساله را فراهم آورند. بسیاری از بزرگتر ها به دلیل اوج هیجان و استرس استفاده از این سرسره توصیه می کنند که کودکان را برای لذت از این سرسره بزرگ ترغیب نکنند.

با توجه به اینکه قرار بود این سرسره در اسفند ۹۴ افتتاح شود لازم بود که تست هایی در مورد ان صورت بگیرد تا در صورت نیاز یک گروه ایمنی را در مرکز خرید پودانگ برای افراد آسیب دیده و احتمالا هیجان زده تدارک ببینند. این سرسره هم اکنون تحت شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 355801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟