هتل های عجیب دنیا

1- هتل یخی

این هتل که در کشور سوئد واقع شده در هر زمستان بنا شده و با رسیدن فصل بهار و گرم شدن هوا آب می‌شود. نمای بیرونی این هتل شبیه خانه اسکیموهاست و تمامی قسمت‌های بیرونی و درونی آن از برف و یخ پوشیده شده است. در قسمت داخلی این هتل لوازم تزیینی و همین‌طور اثاثیه مورد نیاز برای پذیرایی موجود است.

2- هتل غار

این هتل در منطقه Cappadocia ترکیه واقع شده است. این منطقه که دارای نمایی متشکل از تپه‌های سنگی است هرساله انبوهی از توریست‌ها را به سمت خود جذب می‌کند. ساختمان‌های بسیار زیادی در این مکان واقع شده که از جمله آنها می‌توان به هتل‌ها اشاره کرد.

3 -هتل کلبه جنگلی

با هزینه‌ای ناچیز، گردشگران در Kolarbyn سوئد اجازه دارند تا از کلبه جنگلی روستایی استفاده کنند که دارای شرایط سختی است. جیره‌های غذایی نیز اختیاری هستند. نمای این هتل مخروطی شکل بوده و سراسر پوشیده از گیاه است.

4 -هتل زنجیر نجات

این هتل دارای اتاقک‌های سفینه‌ای شکل به رنگ نارنجی روشن است که زنجیروار به یکدیگر متصل هستند. این هتل قبل از آنکه روی آن سرمایه‌گذاری شود بخشی از یک پروژه هنری با عنوان دروازه پرماجرا بود. شیوه‌های فرار Escape از این دروازه پرماجرا شامل نجات اولیه با کیسه خواب و از جیره غذایی محدود گرفته تا چیزی شبیه شیوه‌های جیمزباند بود.

5 - هتل کپسولی

در هتل‌های با تخفیف ویژه در ژاپن، مهمان‌ها وسایل خود را در قفسه‌های قفل‌دار قرار داده و بلیط‌های اتوماتیکی می‌خرند و به اتاق‌های مکعب شکلی که جای کافی برای ملافه و تلویزیون دارند وارد می‌شوند.

6- هتل لوله فاضلاب

واکنش اتریش به هتل کپسول ژاپن، هتل Das Park بود که همان امتیاز خرید بلیط از ماشین اتوماتیک را دارد اما ظاهرا مهمان‌ها هر چقدر که تمایل داشته باشند هزینه پرداخت می‌کنند که با توجه به نمای هتل که به شکل لوله فاضلاب بتونی است این امر منصفانه است.

7 - هتل زیرآب و شناور

هتل Utter Inn در یک کیلومتری ساحل رودخانه Malaren به شکل یه جزیره تنها شناور است به طوری که بخشی از آن روی آب و قسمت‌های دیگر آن زیر آب است. زیر سطح آب در قسمت داخلی هتل اتاق خوابی با نمای پانورامایی از فضای زیر آب وجود دارد.

8 - هتل زندان

قلعه (هتل) آکسفورد با ۹ قرن قدمت و در واقع اقامتگاه تاریخی ملکه ماتیلدا پیش از این زندان Prison بوده است. اما اکنون به هتل و مرکز خرید تبدیل شده است.

9 -هتل قلعه خیمه‌ای

خیمه در واقع سمبل فرهنگ آسیای مرکزی و یادآور کت‌های تزیینی و رسمی ارتش مردم قزاقستان و پرچم قرقیزستان است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319405 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟