مشاهده جانور مرموز در حیاط خانه‌

به گزارش رکنا، یک زن اهل ایالت تگزاس آمریکا پس از رویارویی با یک حیوان مرموز در نزدیکی خانه خود غافلگیر شد. 

 تینا کالیگ در مورد مواجهه با این حیوان به ایستگاه خبری محلی KENS ۵ گفته است: «من داخل خانه بودم و از داخل به حیاط نگاه می‌کردم و حیوانی را دیدم و با خودم فکر کردم: وای، این چیه؟»

تینا کالیگ این جانور عجیب و غریب را در حالی دیده که حیوان مشغول خوردن توت‌هایی بوده که از بوته‌ای در حیاط خانه‌اش در دهکده هیل کانتری تگزاس به زمین افتاده بودند. 

کالیگ عکس‌هایی از این موجود ناشناس را در اپلیکیشن Nextdoor منتشر می‌کند و در توضیح آن می‌نویسد: «موجودی غیرعادی در حیاط خانه من! این چه موجودی است؟» 

همسایگان او در اپلیکیشن Nextdoor به سرعت به عکس‌های این حیوان واکنش نشان دادند و بیش از ۱۰۰ نفر حدس زدند ترکیبی از کایوت (گرگ صحرایی آمریکای شمالی) و سگ است. چند نفر دیگر معتقد بودند این موجود چوپاکابرا است، موجودی خونخوار افسانه‌ای که از دام تغذیه می‌کند!

جانور مرموز

کالیگ می‌گوید: «دوست دارم کسی کمک کند این حیوان را شناسایی کنم. حیف که عکس‌های خوبی از آن نگرفتم.» 

درباره‌ی یک شیر کوهستانی قدیمی، یک افسانه‌ی محلی وجود دارد که اطراف منطقه دهکده هیل کانتری پرسه می‌زند، اما به گفته‌ی مقامات، هیچ مدرک بصری برای حمایت از این افسانه وجود ندارد. 

مدیر پستانداران باغ وحش سن آنتونیو، ریچل مالستاف گفته است که به نظر می‌رسد این موجود یک سگ یا کایوت باشد که چندین دامپزشک باغ وحش با آن موافق بودند. حدس دیگر آن‌ها این است که این حیوان ممکن است دچار مشکلات پوستی باشد.

منبع: فرادید

کدخبر: 922585 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟