حجم ویدیو: 6.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

کوهنوردی می گوید چیزی که شبیه خواب زمستانی یک حیوان در یک غار به نظر می رسید - تنها یک لانه پر از هزاران عنکبوت بود.  دو جوان در حال قدم زدن نزدیک شهری در ایالت شمالی بودند. وقتی از آنجا گذشتند به طرف چیزی شبیه موجودی پشمالو که در گوشه غار خوابیده بود رفتند. یکی از کوهنوردان صدای او را شنید که می گفت:نمی دانم چه چیزی است، اما خیلی پرمو است! او یک حیوان در خواب است؟ سپس به علت کنجکاوی تصمیم گرفتند که با چیزی آن جانور را تکان دهند تا شاید هویت او مشخص شود در همین حال متوجه شدند که او بخشی از بدن یک حیوان جنگلی نیست بلکه چندین هزار عنکبوت است که به عنوان عنکبوت های بابا لنگ درازشناخته می شدند، از لونه بیرون ریختند، انگار که محل اختفای آن ها را به هم زدند.

موجودی وحشتناک و عجیب

یکی از کوهنوردان می گوید :" ما آنچه را باور داشتیم یک حیوان خفته بود را پیدا کردیم و آن یک لانه عنکبوت است. یکی از همراهانم میگفت:" آن ها فقط دارند می آیند."

سپس قسمتی از لانه را کنار کشیدند که بر روی زمین افتاد و باعث شد هزاران بابا لنگ دراز دیگر فرار کنند.از آنجا که این دو ویدیو را آپلود کردند، اثبات شده است که در رسانه های اجتماعی محبوب است و به سرعت بیش از 1.6 میلیون نما را به دست آورده است.نتیزن گفت:" بعد از دیدن این، هفت حمله قلبی داشتم. او یک حیوان پشمالو بود که به یک لانه پر از عنکبوت تبدیل شده بود در همین حال، "اوچیتا" پرسید:" چرا اجازه ندادی آن ها در صلح باشند؟ " نابود نشده است؟ یا باز هم بازسازی خواهند کرد؟ "

عنکبوت ها برای انسان ها خطرناک نیستند چون سمی نیستند.آن ها گاهی با گونه های دیگر که به پدر بابا لنگ دراز لقب داده می شوند، اشتباه گرفته می شوند. آن ها در شبکه های کثیف و نامرتب آویزان می شوند که در گوشه های تاریک و مرطوب از قبیل غارها، زیر سنگ ها و در پناه گاه ایجاد می شوند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 450523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟