سلفی مرد شجاع با پلنگ+عکس

این مرد بدون هیچ وسیله ای پلنگ را کشت

مردی که با پلنگ درگیر شد و این حیوان بسیار وحشی و سریع را کشت،آن هم بدون هیچ وسیله ای و با دستان خالی.  یک پلنگ به کارل اکلی (Carl Akeley) حمله‌ور شد و او موفق شد با دستان خالی از پس پلنگ برآید. کارل تاکسیدرمیست بود و پس از کشتن Killing پلنگ با آن عکس گرفت.

از کارل اکلی به عنوان “پدر تاکسیدرمی مدرن” یاد می‌شود. یکی از بزرگترین یادگارهای او «تالار پستانداران آفریقایی» در موزه تاریخ طبیعی آمریکا در نیویورک است. اکلی با ابداع روشی جدید در تاکسیدرمی به واقع انقلابی را در این زمینه به پا کرد.

کارل در سال 1896 اولین سفرش به آفریقا را انجام داد اما از بخت بدش به ناگهان یک پلنگ 36 کیلوگرمی جلوی راهش سبز شد. کارل هنوز ناپخته بود و اول خیال کرد که موجود بین سبزه‌ها یک گراز زگیل دار است. بنابراین تصمیم گرفت تا گراز را با کیسه شکار کند و آن را با خود به آمریکا بازگرداند.

اکلی اسلحه‌اش را برداشت و ماشه را کشید اما وقتی صدای جیغ جانور را شنید، متوجه اشتباهش شد: گراز نبود بلکه پلنگ بود؛ هنوز هم زنده بود!کارل که قصد نداشت خودش طعمه جانور شود، دو مرتبه دیگر به آن شلیک کرد اما تیرش خطا رفت. بار سوم گلوله به بدنش ماسید و موجب خشمگین شدن پلنگ گشت. پلنگ نیز به سمت کارل حمله‌ور شد؛ انگار که قصد داشت انتقامش را بگیرد.

او کاملا دست پاچه شده بود و یک بار دیگر شلیک کرد و فهمید که گلوله‌اش خالی شده است. کارل سپس تلاش کرد تا از دست پلنگ فرار Escape کند. او به سرعت دوید و در همین حین، تفنگش را دوباره پر کرد اما وقتی برگشت تا به آن شلیک کند، متوجه شد که پلنگ به سمتش پریده است.

خوشبختانه تیر اول به پای پشتیِ پلنگ خورده بود و نتوانست درست فرود بیاید. کارل نیز با دستانش گلاویز پلنگ شد. پلنگ دندان‌هایش را در بازوی کارل فرو کرده بود ولی آن‌ها همچنان داشتند برای هم قدرت‌نمایی می‌کردند. کارل با دست چپ گلوی پلنگ را فشار می‌داد

و دست راستش را تا جای ممکن داخل گلوی حیوان درنده کرده بود. چند لحظه بعد، کارل اکلی متوجه شد که پلنگ دیگر جان ندارد. سپس این عکس فوق‌العاده‌اش را گرفت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

چرا ایران پر از امامزاده است؟ + جزییات

استاندار سابق کرمان در دام بی آبرویی گرفتار شد! / واقعیت چیست؟

آخرین خبر از مربی منحرف ورزشی و پسر بچه شیرازی / تعطیلی باشگاه! + عکس

این مرد عادی برای رسیدن به صحن علنی مجلس چه کرد !+ تصویر

پریا 20 ساله مادر بچه دانیال 16 ساله شد!

در اینجا اجساد مرده ها را از صخره ها آویزان می کنند! + عکس عجیب

فاضل به زینب می گفت بدنت را تکه تکه خواهم کرد! / وحشت از شلاق اسب!

بهرام 22 ساله کی بود؟! / پشت دیوارهای باغ جویبار چه گذشت ؟! + عکس

صندلی های تیبا آلوده به خون تازه بود/ کسی تیباسواران فراری را می شناسد؟!

عکس وحشتناک از فرو رفتن دسته ماهیتابه در چشم آشپز + جزییات

جسد دختری در بیابان های دشتستان دفن شده بود!

خانم ورزشکار المپیکی با خون خوک چه کرد!

غوغای رضا صادقی در برج میلاد !

 

 

کدخبر: 399577 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟