زندگی تکاندهنده یک ابر قهرمان 5 ساله/ روایت زندگی دختری با قلبی بزرگ و دستانی کوچک +تصاویر دیدنی

به گزارش گروه ترجمه رکنا، عکس های تکان دهنده ای از زندگی دختر 5 ساله ای در یکی از روستاهای دورافتاده و کوهستانی به نام ژیما در چین توسط خبرنگار میلی آنلاین منتشر شده که بازتاب گسترده ای در میان کاربران رسانه های اجتماعی داشته است. پدر این دختر زمانی که سه ماهه بوده به دلایل نامعلومی روانه زندان Prison شده و مادرش نیز با ازدواج مجدد فرزندش را برای همیشه رها کرده است.

دختر 5 ساله با روح بزرگ

"وانگ آنا" روزهای خود را  به جای بازی، تفریح و تحصیل صرف پخت و پز، تمیز کردن و مراقبت از مادربزرگ و مادر مادربزرگش می کند. وانگ به رغم اینکه پنج سال بیشتر ندارد، اما صبح های زود برای تهیه سبزیجات تازه به مزرعه یکی از همسایگانشان می رود و بعد از بازگشت به خانه کار روزانه خود را آغاز می کند. این ابر قهرمان کوچولو که قدش به اجاق نمی رسد برای تهیه هر وعده غذا روی چهارپایه ای می ایستد و با دستان ناتوان خود با ملاقه و کفیر، وسایلی که حمل آن برای این دختر کوچک دشوار است غذا درست می کند.

دختر 5 ساله با روح بزرگ

دختر 5 ساله با روح بزرگ

دختر 5 ساله با روح بزرگ

آنا با سن کم نقش یک پرستار حرفه ای را برای این دو پیرزن مسن و سالخورده ایفا می کند. در برخی عکس های منتشر شده، نشان داده می شود آنا با چاپستیک به دو پیرزن غذا می دهد و خانه را نظافت می کند. حتی در یکی از عکس ها وی را در حال شستشوی پاهای یکی از این پیرزن های سالخورده می توان دید، این دختر با وجود جثه ضعیفش هر دو عزیزش را بصورت روزانه استحمام می کند. بر اساس گزارش خبرنگار میل آنلاین هر دو زن مسن که در خانه ای در استان گوئیژو در جنوب غربی چین بسر می برند از کار افتاده محسوب می شوند و در بستر بیماری بسر می برند.

دختر 5 ساله با روح بزرگ

دختر 5 ساله با روح بزرگ

دختر 5 ساله با روح بزرگ

دختر 5 ساله با روح بزرگ

دختر 5 ساله با روح بزرگ

مادر بزرگ وانگ به آتریت شدید مبتلاست و مادر مادر بزرگش نیز که 92 ساله است دچار کهولت سن است و وظیفه نگهداری از آنها بر دوش این دختر 5 ساله است. مشخص نیست شخص دیگری در این راستا آنا را حمایت می کند یا خیر! با وجود سن کمش، اما هرگز برای نگهداری از بستگان بیمار خود شکایتی نکرده و هر روز با توان بیشتری وقت خود را صرف این امور می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 251704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟