فیلم عذرخواهی نیوشا ضیغمی در افتضاح کوروش کمپانی ! / کدام سلبریتی ها پشیمان هستند ؟!

شرکت «کوروش کمپانی» که ادعای فروش آیفون ۲۰ میلیونی را مطرح کرده و با کمک و تـ ـبلیغ چهره‌های مشهور نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود، این روزها تعطیل شده و طبق اعلام مراجع رسمی، صاحب این شرکت به خارج از کشور متواری شده است.

 

این شرکت برای جلب‌اعتماد مردم از چهره‌های مشهور و صاحب‌ نام ورزشی و هنری نیز برای تبلیغات خود استفاده می‌کرد.

 

کوروش کمپانی که از طریق تبلیغ فروش موبایل در فضای مجازی مشهور شده بود، مدعی بود که موبایل‌های ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومانی آیفون را می‌تواند به قیمت ۲۰ میلیون تومان به مشتریان تحویل بدهد.

 آنچه که ماجرای تبلیغ برای کوروش کمپانی را خاص می‌کند، راستی‌آزمایی ادعای این شرکت است. تنها ساعاتی پس از اعلام پلمپ دفتر کوروش کمپانی و متواری شدن مدیر این شرکت، تصاویر متعددی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد سلبریتی های مختلفی به تبلیغ این شرکت پرداخته‌ بودند.

کوروش کمپانی

سوالی که اکنون مالباختگان در فضای مجازی مطرح کرده اند این است که چرا سلبریتی‌ها به تبلیغ کوروش کمپانی پرداخته‌اند و به صحت ادعاهای آن توجهی نکرده‌اند.

الهام حمیدی: فریب کوروش کمپانی را خوردم؛ پیگیری حقوقی می‌کنم!

تا این لحظه، الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون که پیش از این کوروش کمپانی را تبلیغ کرده بود، بابت این اقدامش عذرخواهی کرده و نوشته است: "بابت اتفاق پیش آمده بسیار متاسفم و من هم مثل شما فریب خوردم. قبل از معرفی این شرکت توسط مدیر برنامه و دوستانم به صورت حضوری تحقیقاتی انجام شد. بابت احراز هویت سلامت کالا و تحویل به موقع به مشتریان که در اون تایم همه چیز بدون مشکل انجام می‌شد و مدارک کتبی هم برای ما ارسال کردن.متاسفانه در حال حاضر این اتفاق ناراحت کننده به وجود آمده.بنده به همراه وکیل خودم پیگیر این موضوع هستیم و تا انتها کنار شما عزیران حضور داریم."

کوروش کمپانی

محسن افشانی: از نیت صاحب کوروش کمپانی بی‌خبر بودم!

محسن افشانی نیز نوشته است: "زمانی که ما تبلیغ مجموعه‌ای رو انجام میدیم، از نیت صاحب اون مجموعه بی‌خبریم. بنا بر صحت اون میذاریم. ولی الان (چنانچه متواری شدن اون شخص صحت داشته باشه) فقط می تونم بگم عذرخواهم که معرفی کردم."

سلبریتی هایی همچون محسن افشانی، الهام حمیدی، الهام پاوه‌نژاد، مریم مومن، هادی ساعی، یوسف تیموری، محسن ابراهیم‌زاده، اکبر عبدی، منوچهر هادی، یوسف صیادی، رضا شفیعی‌جم و سید جواد هاشمی از دیگر سلبریتی‌های تبلیغ‌کننده این شرکت بودند.

احتمالا در ساعات آینده سلبریتی‌های دیگری هم به این موضوع واکنش نشان دهند.

کدخبر: 972935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟