کائنات روی این افکار زوم می کند!

به گزارش رکنا، بعضی از افکار فرکانس قوی تری نسبت به سایر افکار دارند و اگر کنترل و پاکسازی نشوند نتایج تلخ و جبران ناپذیری را به جا می گذارند.

افکار وسواس گونه

برای مثال وقتی که بیش از حد از بیماری بترسید و مدام در حال مراقبت خود در برابر میکروب باشید به احتمال قوی کائنات همان بیماری را به سوی شما می فرستد چراکه اینگونه افکار و ارتعاشات قدرت زیادی دارند.

نارضایتی

زمانی که به دارایی های خود نگاه می کنید و احساس خوبی ندارید زنگ خطری در کائنات به صدا در می آید. ناسپاسی یکی از نابخشودنی ترین ها ازسمت کائنات است.

حسرت و افسوس

به گذشته نگاه کنید اما تنها درس بگیرید که یک اشتباه را دوبار تکرار نکنید. هیچ گاه به خاطر اشتباهات و اتفاقات گذشته حسرت نخورید. هرچه تا به حال در زندگی تان اتفاق افتاده حتما لازم بوده تا شما پخته شوید و به جایگاه واقعی خودتان برسید.

ترس از دست دادن

هنگام خرید کردن، دلهره کم شدن پول را نداشته باشید یا نگران دزدیده شدن ماشین تان نباشید. این افکار خوره مانند را متوقف کنید و مدام بگویید: من دائما در حال جذب ثروت و دارایی هستم.

و اما در آخر قدرتمندترین افکار افکار مثبت است که با فرستادن هرچه بیشتر از این ارتعاشات، اتفاقات و احساسات زیباتری را در زندگی تجربه می کنید.

کدخبر: 901336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟