تصادف رانندگی در جاده‌های زنجان پنج کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت

سرهنگ مهدی میناخانی، روز یکشنبه افزود: حادثه نخست حوالی ساعت ۱۸:۳۰ شامگاه شنبه در کیلومتر ۱۸ مسیر ارتباطی زنجان - دندی و به علت انحراف به چپ از جانب راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ اتفاق افتاد.

به گزارش رکنا، وی اظهار داشت: متاسفانه این خودروی سواری به صورت رخ به رخ با یک دستگاه کامیون کشنده حامل بار خاک کاشی به شدت برخورد کرده و راننده و سه سرنشین آن (مادر، همسر و نوه دختری)  به علت شدت صدمات و جراحات وارده در دم فوت کردند و مادر این دختربچه سه ساله از این حادثه جان سالم بدر برد که در حال حاضر نیز به منظور مداوا در بیمارستان آیت الله موسوی زنجان بستری است.

میناخانی از این تصادف رانندگی به عنوان یک حادثه بسیار تلخ و ناخوشایند یاد کرد و افزود: جسد راننده خودروی سواری نیز که به طرزی دلخراش در داخل خودرو گیر افتاده بود با تلاش عوامل امداد و نجات جاده ای هلال احمر از لابلای آهن پاره ها بیرون کشیده شد.

وی با بیان اینکه حادثه رانندگی دوم نیز حوالی ساعت ۱۸:۳۰ شامگاه شنبه در جاده زنجان - میانه اتفاق افتاد، اظهار داشت: بر اثر وقوع این تصادف رانندگی نیز که بین ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس، یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه سواری سمند اتفاق افتاد سرنشین پژو پارس مقصر به علت شدت صدمات و جراحات وارده در صحنه تصادف جان باخت.

میناخانی با اشاره به اینکه فرد جان باخته که زن بود از سرنشینان پژو پارس مقصر در وقوع این حادثه رانندگی بود، افزود: این تصادف رانندگی سه مصدوم نیز برجا گذاشت که به منظور درمان به بیمارستان آیت الله موسوی منتقل شدند.

 در پنج ماهه امسال (فروردین تا پایان مرداد ماه) تعداد جانباختگان ناشی از تصادفات رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی استان زنجان به ۱۱۳ نفر رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال که ۱۱۱ نفر کشته شده بودند ۲ درصد افزایش نشان می دهد.

کدخبر: 721798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟