معروف ترین رستوران های گیاهخواری در ایران را بشناسید +عکس

رستوران گیاهی درخت بانیان
این رستوران یکی از فوق العاده ترین انتخاب گیاه خواران تهرانی است. منوی متنوع این رستوران یکی از امتیازات خاص آن محسوب می شود. از جهت دیگر مواد غذایی تازه و سالم و طبخ با کیفیت از دیگر دلایلی است که گیاه خواران را به سمت این رستوران می کشاند. اگر در قالب تور مسافرتی به تهران سفرمی‌کنید و به دنبال یک رستوران گیاهی تراز اول هستید به این رستوران مراجعه کنید.

1__hamgardi_77983309_4Vu8AMx5xos1Kcx9YafJfChUfDlyNY6V-Uc3bba5XwY




کافه رستوران گیاهی پیور
پیور یکی دیگر از رستوران های گیاهخواری معروف است این رستوران با سبک خاص و طراحی متفاوت توانسته شهرتی خاص را در زمینه‌ی غذاهای گیاهی به خود اختصاص دهد. پیور با منوی متنوع، غذاهای با کیفیت و همچنین وفاداری به اصل مشتری مداری توانسته انتخاب گیاهخواران تهرانی باشد. این رستوران با ارائه‌ی انواع غذاهای گیاهخواری، خام گیاهخواری و رژیمی سبک خاص خود را طرح ریزی کرده . منوی این رستوران شامل صبحانه، نهار و شام است. حتی اگر گیاهخوار نیستید بد نیست به این رستوران سری بزنید و از فضای آرام و دلنشین آن در کنار غذاهای خوش طعمش لذت ببرید.

1__hamgardi_ImageContent



رستوران گیاهی خانه مشهد
این رستوران با سرو انواع غذاهای گیاهی گردشگران گیاهخوار تور مشهد را به خود جذب می کند. گردشگران تورمشهد با مراجعه به این رستوران از منوی متنوعی بهره مند شده و لحظاتی لذت بخش را در تورمشهد خود تجربه خواهند کرد.
 

1__hamgardi_18159067_f6qmJja83ssmCdW-JxgIIFO71sVeTQzhKVN9kjwLlOE



رستوران کلبه محبت مشهد
اگر در قالب تورمشهد به این شهر سفر کرده اید و از رژیم غذایی گیاهخواری پیروی می کنید این رستوران می تواند گزینه‌ی مناسبی در طول تور مشهد شما باشد. این رستوران با فضایی ساده و صمیمی در جهت رفع نیازهای گردشگران تور مسافرتی و گیاهخواران مشهدی گام بر می دارد.
 

1__hamgardi_14



رستوران کلبه محبت گرگان
این رستوران یکی از محبوب ترین رستوران های گیاه خواری در گرگان است. به دلیل محدودیت این گونه رستوران ها شاید نتوان نمونه های متعددی را در لیست رستوران های گیاهی گنجاند اما این رستوران به عنوان یکی از نمایندگان غذاخوری های گیاهی در ایران به مردم محلی گرگان و گردشگران گیاهخوار منطقه سرویس دهی می کند. اگر در قالب تورمسافرتی به این شهر سفر کردید نگرانی از بابت تغذیه خود در طول سفر نداشته باشید چراکه این رستوران با سرویس دهی عالی در اختیار شما خواهد بود.

1__hamgardi_fast110

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 262785 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟