جزیره ای رویایی در یونان +تصاویر

درباره جزیره سیمی در یونان
جزیره سیمی جزو هشتمین جزیره بزرگ جزایر دودکانیساست که در شمال شرقی جزیره رودس و غرب ساحل ترکیه قرار گرفته. 2580 نفر در این جزیره زندگی میکنن که جمعیت اون هم در ماه های خوش آب و هوا چند برابر میشه. خانه ای در این منطقه به رنگ قهوه ای و زرد در دامنه تپه ها ساخته میشن و نمای فوق العاده زیبایی رو به دریا دارن. روستاهای دوست داشتنی و سواحل بسیاری در فاصله پیاده روی از بندر ها هم دیده میشن.

1__hamgardi_greece-island-hopping-paros

1__hamgardi_1028389387521001B

مکان هایی که باید دید و کارهایی که باید انجام داد
جزیره سیمی، یکی از جزایر یونانی دریای اژه هست و به گروه جزایر دودکانیز هم تعلق داره. نقطه قابل توجهی جزیره سیمی بندر اون هست. هر گوشه از این شهر بندرها و قصرهایی وجود داره که به سنگ های ظریف داستان های افسانه ای رو در ذهن بیننده تداعی میکنه هر گوشه از این شهر بازدیدکنندگان شاهد نمای خیره کننده ای از دریای اژه هستن. جذاب ترین و محبوب ترین چشم اندازها، صومعه پانورمیتیس هست که سمت جنوب جزیره قرار گرفته و پیاده روی در اطراف مناظر دوست داشتنی جزیره لذت وصف ناشدنی ای هست.
1__hamgardi_یونان (1)

عبادتگاه پانورمیتیس
یکی دیگر از مکان های تماشایی در قسمت جنوبی سیمی، عبادتگاه زیبای پانورمیتیس قرار داره که محافظ جزیره در نظر گرفه شده. این منطقه قایق های بسیاری از سیمی یا رودز با پامورمیتیس هم حرکت میکنند.

1__hamgardi_kalymnos

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 261548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟