تفریحات کم هزینه در آمستردام را در این تصاویر ببینید +عکس

یک دوچرخه کرایه کنید و مثل مردم محلی در شهر چرخ بزنید
دوچرخه سواری در شهر آمستردام بهترین راه برای شناخت این شهر است. از آنجاییکه شهر آمستردام چندان بزرگ نیست می توانید با دوچرخه به هر جایی از شهر که دوست داشته باشید بروید. دوچرخه سواری در این شهر تجربه ای بینهایت لذتبخش است چون همه در این شهر دوچرخه سواری می کنند و شهر برای دوچرخه سواری ساخته شده است. کرایه دوچرخه در این شهر قیمت بسیار مناسبی دارد و قیمت کرایه آن برای هر روز حدود ۸ تا ۱۰ یورو است.

cycling

بعد از غروب آفتاب در کنار کانال ها قدم بزنید
آمستردام بعد از غروب آفتاب جذابیتی جادویی پیدا می کند و گردش در این شهر در شب تجربه ای عالی است. اگر خیال دارید که پیاده روی ای طولانی و رمانتیک در کنار کانال های این شهر داشته باشید درخشش نورها در آب باعث می شود که فکر کنید در شهری افسانه ای قرار دارید.

Albert-Cuyp


به بازار Store خیابانی آلبرت کویپ بروید
در آمستردام بازارهای غذای زیادی هست که می توانید از بین آن ها یکی را انتخاب کنید اما به طور کلی بازار آلبرت کویپ بزرگ ترین بازار در آمستردام و اروپا است. بهترین چیز درباره این بازار این است که در همه روزهای هفته به جر یکشنبه ها از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر باز است که این به معنی این است که در مدتی که در این شهر هستید به راحتی می توانید زمانی را به بازدید از از آن اختصاص دهید.


از غذاهای خیابانی لذت ببرید
با وجود اینکه آمستردام به طور کلی مقصدی معروف برای غذا خوردن نیست اما غذاهای خیابانی خاص و منحصر بفردی دارد. غذاهای سرخ شده که بر روی آن ها سس های خاص و کره بادام زمینی می ریزند از خوردنی های خوشمزه ای هستند که در هنگام گشت در این شهر می توانید آن ها امتحان کنید.


در پارک وندل لحظاتی آرامش بخش را تجربه کنید
آمستردام پارک های زیبای زیادی دارد، پارک وندل بزرگ ترین و معروف ترین پارک کل هلند است و هر سال ۱۰ میلیون نفر بادید کننده دارد. این پارک در سال ۱۸۶۵ باز شد و نام آن از شاعر و نمایش نامه نویس هلندی، جوست وندل، گرفته شده است. پارک در نزدیکی محله موزیم پلین قرار دارد و در آن می توانید مدتی را به دور از هیاهوی شهر استراحت کنید.

vondel


از موزه ریجکس دیدن کنید
موزه ریجکس معروف ترین موزه آمستردام و یکی از آن موزه های اروپاست که حتما باید از آن دیدن کنید. اگر در مدتی که در این شهر هستید فقط وقت دارید که از یک موزه بازدید کنید آن موزه باید موزه ریجکس باشد. هزینه ورودی آن فقط ۱۷.۵ یورو است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255902 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟