عکس های دیدنی از شلوغ ترین شهر آسیا

جاکارتا را دریابید!
جاکارتا شهری است که به شما زمان می دهد و منتظر می ماند تا کشفش کنید و همینکه این کار را انجام دادید، هر آنچه بخواهید را به شما می دهد. خیلی از افرادی که به این شهر سفر کرده اند بر این عقیده بوده اند که جاکارتا علیرغم چندان توریستی نبودنش، ملکه ی جنوب شرقی آسیاست. جاکارتا اصلا مثل بانکوک، کوالالامپور و سنگاپور نیست.

1452236796
اگر بخواهیم کمی روراست باشیم، ممکن است در اولین لحظه ی ورودتان به جاکارتا کمی مردد باشید و ندانید ددقیقا چه چیزی انتظارتان را می کشد. اگر قبل از سفر زیاد درباره ی آن تحقیق نکرده باشید به محض اینکه پایتان را داخل شهر می گذارید خودتان را گم شده احساس می کنید چون جاکارتا شهری شلوغ گرم و بزرگ است. در مورد ترافیک آن هم لازم نیست چیزی گفته شود و شاید در لحظه ی اول خیلی جذبتان نکند اما بعد از مدت کمی، جادوی این شهر را متوجه می شوید. آسیای واقعی اینجاست… جاکارتا!
1452236783

ترافیک جاکارتا بهتر از هر جای دیگری نمادی از آسیاست
۳ میلیون ماشین، ۹ میلیون موتور و تقریبا هیچ وسایل حمل و نقل عمومی هم در آن وجود ندارد. در اوج ساعت شلوغی و ترافیک خیابان ها، نهایت سرعتی که می توانید داشته باشید، ۱۰ کیلومتر در ساعت است و اگر خیلی خوش شانس باشید احتمالا فقط ۳ ساعت طول می کشد تا به محل کارتان برسید! جالب است بدانید که بیشتر جاکارتایی ها، صبحانه شان را در ماشین و میان راه کار می خورند، راننده های تاکسی این شهر هم باید قبل از دریافت مجور برای رانندگی، کلاس های مدیریت استرس را بگذرانند.
manila-traffic-483686321

بله درست است تحمل ترافیک این شهر واقعا اعصاب فولادین می خواهد اما این موضوع اثرهای مثبتی هم دارد. در ساعات شلوغی، هر ماشین حداقل باید ۳ سرنشین داشته باشد در غیر اینصورت جریمه می شوید. بسیاری از مادرهای خانه داری که این حقیقت را می دانند و به دنبال کار هستند، از آن به نفع خودشان استفاده می کنند. آنها به افراد پولدار و تاجران ثروتمند پیشنهاد می دهند که در ساعات شلوغی در ماشین آنها بشینند و برای جلوگیری از جریمه شدن کمکشان کنند و در عوض درآمد کمی داشته باشند، چه هوشمندانه!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟