پیشگویى هاى امشب نوستراداموس + فیلم

به گزارش رکنا، فال نوستراداموس امروز خود را بخوانید.

فروردین: فرد جدیدی وارد زندگی تان می شود. گرفتار عشق می شوید. زندگی تان دچار تغییر و تحول می شود.

اردیبهشت: برای رسبدن به موفقیت باید در کارهای خود پایداری و ثبات بیشتری از خود نشان دهید. رمز پیروزی پیگیری در کار است. نباید زود خسته شوید.

خرداد: نشانه ای از گرفتاری. چشمان خود را باز نگه دارید و هوشیار و مراقب باشید تا دچار دردسر نشوید.

تیر: به دردسر می افتید و گرفتار موضوعی می شوید. با تلاش و کوشش از گرفتاری به وجود آمده رهایی می یابید.

مرداد: ظاهری زیبا و جذاب دارید. از همین رو ممکن است دچار نوعی غرور و تکبر شده اید و از دیگران کناره جویی می کنید. از این بابت احتمال دارد ضربه بخورید. در رفتار خود تجدید نظر کنید.

شهریور: فردی قوی و محکم و زیرک هستید که باید قوای خود را بشناسید و از آن برای رسیدن به هدف هایتان بهره بگیرید.

مهر: با اقوام و نزدیکان خود دیدار خواهید داشت. در مورد معاملاتی که در پیش دارید محتاط باشید. قبل از هرگونه تصمیم گیری باید جوانب مسئله را با دقت بسنجید.

آبان: مشکلات زیادی را بر دوش خود حمل می کنید. از هر طرف با بدبیاری روبرو می شوید اما نباید کنترل خود را از دست بدهید. با صبر و پشتکار قادر خواهید بود بر آنها غلبه کنید.

آذر: مراقب رفتارهای مشکوک همسرتان باشید. شاید قصد ازدواج مجدد داشته باشد. باید مواظب آبروی خود باشید وگرنه دچار دردسر می شوید.

دى: عینک بدبینی را از چشم خود بردارید. باید واقعیت را همان گونه که هست ببینید تا بتوانید قضاوت صحیحی داشته باشید. رفتار خود را با دوستان و نزدیکان تان تغییر دهید.

بهمن: به سرمایه گذاری مطمئن بپردازید. بذر محبت را در همه جا بکارید تا ثمر ببرید. صاحب 2 فرزند می شوید که در جامعه سربلند خواهند شد.

اسفند: مشکلات و گرفتاری هایی در کمین شما نشسته است. مراقب باشید که غافلگیر نشوید. در هر کاری که تصمیم به انجام آن دارید مواظب باشید.

کدخبر: 990082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
دیبا تاجیک
آیا این خبر مفید بود؟