فال عطسه 11 اسفند + فیلم

به گزارش رکنا، فال عطسه از فال های بامزه ای است که در ادامه می خوانید.

فال عطسه متولدین فروردین

شما احساس می کنید که روند کارهای روزمره تان به یک تغییر اساسی نیاز دارد و باید به طور ناگهانی و کلی این روند را زیر و رو کنید، آن هم به این دلیل که با اهداف فعلی شما سازگار نیست. ایجاد برخی تغییر و تحولات می تواند ایده خیلی خوبی باشد اما شما برای این کار به کمک و حمایت دوستان و اطرافیان خود نیاز دارید تا بتوانید بی آنکه از لحاظ مادی یا معنوی به مشکل بربخورید خودتان را با شرایط جدید وفق بدهید. با این حال ممکن است که بعضی ها با شما مخالفت کنند و نقشه هایتان را ناشیانه و بی اساس بدانند اما نباید اجازه دهید که این موضوع جلوی پیشرفت شما را بگیرد. مطمئن باشید که با داشتن پشتکار تلاش هایتان جواب می دهد.

فال عطسه متولدین اردیبهشت

به موفقیتی چشمگیر دست پیدا خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را در آینده به گونه‌ای ادامه دهید تا موفقیت‌های بیشتری به کوله‌بار تجربه‌های شما اضافه شود. امروز بخت با شما یار است و گشایشی در کارها ایجاد می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و گره‌ از مشکلات باز کنید. کار مهمی را در پیش رو دارید اما از انجام این کار سر باز می‌زنید و آن را به آینده موکول کرده‌اید. به وقفه انداختن این کار مهم چیزی به غیر از ضرر برای شما به دنبال ندارد. کارهای دشوار را به پایان برسانید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده در میان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید.

فال عطسه متولدین خرداد

کائنات امروز به شما یاد می دهند که خودتان را کم نبینید و انرژی های خود را پایین احساس نکنید. برعکس روزهای گذشته، امروز سرشار از انرژی های خوب و مثبت هستید و خیلی راحت می توانید محدودیت ها را کنار بگذارید و ارتباط های بهتری با دیگران داشته باشید. از فرصت امروز برای توسعه چشم‌اندازهای خود استفاده کنید. در مورد مسائل مالی بیشتر مراقب خرج های خود باشید و همیشه بخشی از درآمدتان را کنار بگذارید.

فال عطسه متولدین تیر

ممکن است شما یک تعارض گرایشی – اجتنابی نسبت به نزدیک ترین دوست یا یکی از شرکای صمیمی‌خود داشته باشید. شما می‌خواهید که یک دوستی و شراکت عمیق تر و نزدیک تر داشته باشید اما برایتان سخت است که شروع کنید و آسیب پذیری تان را نشان دهید. اگر همیشه از ضربه خوردن بترسید هیچ وقت در زندگی تان موفق نخواهید شد. بیان کردن احساسات بدون اینکه بخواهید به نتیجه‌ای برسید باعث می‌شود استرس از وجود تان دور شود و به شما اجازه می‌دهد که بر سکوت و سکون باقی مانده در وجودتان غلبه کنید.

فال عطسه متولدین مرداد

اگر شما درگیر مسئله مالی با دیگران هستید امروز درصدد دفاع از موقعیت خود برمی‌آیید. خوشبختانه به نظر می‌رسد این درگیری تبدیل به مشکل بزرگی نمی‌شود اما شما باید به عمق ماجرا پی ببرید و از سطوح ظاهری آن بگذرید تا به عمیق ترین معنی آن دست یابید. اگر این کار را نکنید آتش زیر خاکستر باقی مانده و بعدها دوباره شعله ور خواهد شد. به یاد داشته باشید بهتر است که مشکلات الان خود را نشان دهد تا بعدا؛ زیرا اکنون زمان کافی برای حل آنها دارید!

فال عطسه متولدین شهرویر

حادثه‌ا‌ی بد و ناخوشایند را در زندگی تجربه کرده‌اید و به‌رغم اینکه مدتی از این حادثه می‌گذرد اما هنوز هم ناراحت هستید و فکر این حادثه گاه و بیگاه ذهن شما را به خود مشغول می‌کند. ادامه این رویکرد به غیر از افسردگی چیزی برای شما به دنبال ندارد، درنتیجه در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت کرده و به هر قیمتی که شده این حادثه ناخوشایند را فراموش کنید.

فال عطسه متولدین مهر

هدفی را بیابید که بتوانید کاملا به آن ایمان داشته باشید. اگر اهداف شما اهدافی باشد که با گروهی بزرگتر یا یک هدف اجتماعی در ارتباط باشد شما می‌توانید بدون اینکه متوجه شوید در خدمت مردم دیگر باشید. در این صورت شما واقعا نیاز ندارید در عوض کاری که انجام می‌دهید چیزی را مطالبه کنید، احساس خوبی که از کمک کردن به دیگران به شما دست می‌دهد بهترین پاداش برای شماست.

فال عطسه متولدین آبان

دیگران احساسات شما و خودشان را به آن اندازه که شما جدی می‌گیرید، جدی نمی‌گیرند. اگر شما بخواهید به آنها بگویید که روش شان اشتباه است بیشتر از شما فاصله می‌گیرند. سعی نکنید با مجبور کردن دیگران به همفکری با شما آنها را زیر نظر بگیرید. قبول کردن تفاوت های انسان ها جهان متفاوتی را برای شما به وجود می‌آورد.

فال عطسه متولدین آذر

شما امروز بیشتر از هیمشه مورد قضاوت ناعادلانه دیگران قرار می‌گیرید اما درباره این نیست که حق با شماست یا خیر؛ بلکه درباره این است که آیا شما حق این را دارید که در زندگی دیگری دخالت کنید یا نه حتی اگر به خاطر صلاح خود فرد باشد؟ مشکل این است که شما آنقدر به کار خود اعتماد و اطمینان دارید که در درک نظرات و دیدگاه‌‌‌‌‌های دیگران شکست می‌خورید. صبر کنید؛ اینکه آن چیزی که شما فکر می‌کنید باید اتفاق بیفتد آنقدرها هم که به نظر می‌رسد مهم نیست.

فال عطسه متولدین دی

مجاورت ناراحت کننده بین حقیقت و خیال می‌تواند برای شما کمی نگرانی را به وجود آورد. یک صدای درونی به شما می‌گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدف های شخصی تان را در آینده تحقق ببخشد اما صدای دیگر شما را تشویق می‌کند در حالی که وظایف مهم مربوط به آینده‌تان را فراموش کرده‌اید آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یکی از این دو را انتخاب کنید بلکه باید برای حد میانه آنها تلاش کنید.

فال عطسه متولدین بهمن

اگرچه شما راه حلی را برای موقعیت‌های پرتنش احتمالی در نظر ندارید اما حالا در اینجور مواقع آرام تر رفتار می‌کنید. شاید فهمیده‌اید که دلیل نااستوار بودن خیلی چیزها دیگر چندان مهم نیست و شما مجبور نیستید خودتان را وارد مشکلات افراد دیگر کنید. طبیعتا شما باید کارهایی را که برای رها شدن و نجات یافتن لازم است انجام دهید اما در عین حال می‌توانید با داشتن نقشی موثر در ساحل مشکلات افراد دیگر هم لنگر بیندازید!

فال عطسه متولدین اسفند

شاید شما آینده‌ بسیار جالبی را در ذهن خودتان تصور می‌کنید اما هنوز برنامه ای را برای رسیدن به آن ندارید. حتی اگر احساس می‌کنید که امروز باید بخشی از این نقشه‌ها را عملی کنید یادتان باشد که خیلی طول می‌کشد تا به کل آن دست پیدا کنید. در عین حال، زندگی که در آن بین واقعیت و آرزوهای شما تفاوت هایی وجود دارد را تجربه می‌کنید. یادتان باشد که دست دست کردن دلیل خوبی برای رها کردن امیدها و آرزوهایتان نیست.

کدخبر: 976425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟