معرفی، بررسی و راهنمای انتخاب تیشرت مردانه مناسب بهار و تابستان

تیشرت‌ها به دلیل تنوع مدلی و طرحی مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرند و عموم آقایان تمایل دارند تا برای محیط‌های کاری، تفریح یا حتی در منزل خود از آن‌ها استفاده کنند.

Untitled-1

به طور کلی تیشرت مردانه از لحاظ مدل به چند دسته تقسیم‌بندی می‌شود که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. پس قبل از خرید تیشرت باید بدانید که چه مدل و سبکی مناسب شما بوده و با سلیقه‌تان مطابقت دارد. علاوه بر این موضوع حتما باید از نکات و معیار‌های مهم انتخاب تیشرت مطلع باشید. در نتیجه شما به یک راهنما برای خرید تیشرت مردانه متناسب با استایل خود احتیاج دارید.  

انواع مدل ‌های تیشرت مردانه

اگر بخواهیم تیشرت مردانه را از لحاظ مدل دسته‌بندی کنیم، می‌توانیم به سه سبک یقه هفت، یقه گرد و یقه دار یا همان پولوشرت مردانه اشاره کنیم. در ادامه هر یک از این سه مدل را به اختصار مورد بررسی قرار می‌دهیم.  

تیشرت یقه گرد

می‌توان گفت رایج‌ترین و محبوب‌ترین مدل تیشرت مردانه، یقه گرد است که در بین آقایان محبوبیت بسیار زیادی دارد. این نوع تیشرت‌ها در عین سادگی بسیار جذاب بوده و معمولاً پاسخگوی اکثر سلایق هستند. تیشرت‌های یقه گرد آستین کوتاه بهترین گزینه برای فصول گرمی مثل تابستان به حساب می‌آیند و به منظور جلوگیری از گرمای و تعرق بدن می‌توانید آن‌ها را بپوشید. به طور کلی تیشرت یقه گرد مردانه مناسب افرادی است که بالاتنه لاغری دارند؛ چرا که به واسطه طراحی خود باعث می‌شود تا بالاتنه و سرشانه‌های فرد پهن‌تر به نظر برسد. به همین دلیل است که بیشتر ورزشکاران حرفه‌ای از تیشرت‌های یقه گرد استفاده می‌کنند.

2

پس در صورتی که می‌خواهید لاغرتر به نظر برسید، بهتر است از رنگ‌های تیره مثل مشکی، نوک مدادی و سرمایه استفاده کنید. همچنین تیشرت‌های یقه گرد که در رنگ‌های شاد مثل نارنجی، بنفش، آبی، زرد و… طراحی و تولید می‌شوند نیز گزینه مناسبی برای جوانان به حساب می‌آیند.  

تیشرت یقه هفت

اگرچه تیشرت‌های یقه هفت به اندازه مدل‌های یقه گرد محبوبیت ندارند، ولی با این وجود می‌توانید به عنوان یک گزینه‌ای جذاب و منحصر به فرد روی آن‌ها حساب کنید. برخلاف مدل‌های یقه گرد، تیشرت یقه هفت مناسب افرادی است که بالاتنه پهن و حجیمی دارند. این مدل تیشرت باعث می‌شود تا بالا تنه افراد جمع‌تر به نظر برسد که این ویژگی می‌تواند تاثیر بسزایی بر زیبایی فرد داشته باشد. در نتیجه تیشرت مردانه یقه هفت برای افرادی که تمایل دارند لاغر‌تر به نظر برسند گزینه مناسب به حساب می‌آید.

به طور کلی هر چه فرم هفتی یقه تیشرت بزرگتر باشد، به نسبت بدن فرد لاغر‌تر بنظر می‌رسد. همچنین همچنین تیشرت‌های یقه هفت تاثیر بسزایی بر قد افراد دارند. در واقع با پوشیدن تی شرت‌های یقه هفت، قسمت بیشتری از گردن و زیر گردن بیرون لباس قرار می‌گیرد و به همین واسطه قد افراد بلندتر به نظر می‌رسد. در نتیجه اگر قد کوتاهی دارید، این مدل تیشرت مناسب شما است.  

تیشرت یقه دار یا پولوشرت

مدل سوم تیشرت‌های یقه گرد یا همان پولوشرت است. پولوشرت مردانه نسبت دو مدل قبلی ظاهری رسمی‌تر دارد و گزینه مناسب‌تری برای استفاده در محیط‌های کاری و رسمی است. این مدل تیشرت مردانه برای افرادی که گردن درازی دارند گزینه مناسبی است؛ چرا که با پوشاندن بخش پایینی گردن باعث می‌شود تا گردن فرد کوتاه‌تر به نظر برسد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم افرادی که شانه‌های افتاده‌ای دارند از پولوشرت مردانه استفاده کنند.

3

لازم به ذکر است که پولوشرت‌ها در مدل‌های متنوع طراحی و تولید می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به تیشرت‌های یقه کانتونایی، دکمه دار و u شکل اشاره کنیم. در نتیجه شما می‌توانید بر اساس علایق و سلیقه خود هر یک از این مدل‌ها را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.  

نکات مهم در خرید تیشرت مردانه

حالا که با ویژگی‌های سه مدل اصلی تیشرت یقه گرد، یقه هفت و پولوشرت مردانه آشنا شدید، بهتر است با معیار‌ها و نکات مهم در انتخاب تی شرت مردانه نیز آشنا شوید.  

نکات مهمی که هنگام خرید تیشرت باید به آن توجه کنید عبارتند از: 

  •  جنس تیشرت اهمیت بسیار زیادی داشته و رابطه مستقیمی با راحتی شما دارد. در حال حاضر تیشرت‌های
  • مردانه در جنس‌های پنبه‌ای، نخی، الیاف مصنوعی و پشم تولید می‌شوند که از لحاظ دوام بالا و راحتی مدل‌های نخی و پنبه‌ای گزینه مناسب‌تری هستند.  
  • در هنگام خرید تیشرت مردانه حتماً به سایز توجه داشته باشید. هیچگاه سعی نکنید که تیشرت‌های بیش از تنگ یا گشاد را خریداری کنید همچنین در هنگام پرو لباس دقت کنید که بالاتنه حتماً فیکس بدنتان باشد.  
  • با توجه به نکاتی که در بخش‌های قبل ذکر کردیم، بهتر است متناسب با اندازه گردن و شانه‌های خودتان، مدل مناسبی را در سبک‌های یقه هفت، یقه گرد و پولوشرت مردانه انتخاب کنید.  
  • تیشرت‌های رنگ خنثی از قبیل سرمه‌ای، طوسی و مشکی قابل ست شدن با هر مدل شلواری هستند و به همین واسطه می‌توانید آن‌ها را در اولویت اصلی خود قرار دهید.  
  • هنگام انتخاب تی شرت مردانه حتماً به کیفیت و ظرافت دوخت آن نیز توجه داشته باشید؛ چرا که ممکن است بخش‌هایی از تیشرت پارگی و زدگی داشته باشد.  

خرید انواع تیشرت مردانه از دایان شاپ

در مجموع با توجه به نکات ذکر شده در راهنمای خرید تیشرت مردانه می‌توانید یک انتخاب اصولی و درست داشته باشید. تمام مدل تیشرت‌های مردانه یقه هفت، یقه گرد و پولوشرت مردانه در طرح‌ها و سبک‌های متنوعی در فروشگاه اینترنتی دایان شاپ موجود هستند. همین حالا می‌توانید مدل‌های موجود را مورد بررسی قرار داده و مطابق با سلایق و علایق خود انواع تیشرت مردانه را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. 

کدخبر: 768868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟