فواره هایی که آرزوی شما را برآورده می کند +تصاویر

چشمه یا فواره آرزو فرقی نمی کند، همین که بتوان با یک سکه، به آرزوی خود رسید، می تواند برای هر کسی جذاب باشد. در این مقاله، سعی داریم بخشی از این چشمه ها و فواره های خوش یمن را که می توانید با سفر به آنها و انداختن چند تا سکه ناقابل می توانید امید رسیدن به آرزو و خواسته هایتان را بیشتر کنید! سری به این فواره ها و چشمه های آرزو در سراسر دنیا بزنیم.

فواره1

فواره سوآن، پنسیلوانیا

فواره سوان پنسیلوانیا، یکی از این حلقه های رسیدن به آرزو است. در این مکان، یادبودی برای سوآن در وسط میدان لوگان این شهر قرار دارد که عاشقان زیادی را به سمت خود می کشاند!

فواره سوان2

یک سکه از جیبتان بیرون بیاورید و در حالی که پشتتان به فواره است، سکه را از شانه چپتان به سمت چشمه پرتاب کنید. با این کار، مطمئن باشیدکه دوباره به رم و ایتالیا باز خواهید گشت. با انداختن سکه به همین شیوه، به زودی عشق زندگی تان را پیدا می کنید. سکه سوم را که بیاندازید، حتماً به زودی ازدواج می کنید! البته این ها صرفاً افسانه اند و در مورد کسانی که موفق نشده اند، آماری در دست نیست.

فواره آرزو2

فواره عشق اورگوئه

در مونته ویدئو که پایتخت اروگوئه است، یک فواره عشق هم وجود دارد. عاشقان زیادی برای پیوند عاشقیشان به این فواره می آیند و به آن قفل می زنند. بنابراین پیدا کردن این چشمه عاشقی در مونته ویدئو کار سختی نیست. با دیدن انبوه قفل هایی که در نزدیکی این فواره قرار دارند، می توانید آن را پیدا کنید. با قفل زدن در این جا، پیوند شما با فواره و عشقتان هیچ وقت پاره نخواهد شد!

فواره4

فواره بتزا

اگر آرزویی دارید می توانید از فرشته آب بالای فواره بتزدا بخواهید. این فواره آرزو حدود 140 سال است که در سنترال پارک قرار دارد و مردم زیادی برای برآورده شدن آرزوهایشان، با انداختن سکه از فرشته آب بالای سر آن می خواهند که آن را برآورده کند.

فواره5

چشمه آرزوهای کنوادونگا، اسپانیا

این چشمه زیبا در کنوادونگا باسیلیکای اسپانیا و در نزدیکی یک غار مقدس قرار دارد. برای رسیدن به این چشمه، باید از قسمت پشتی غار به سمت آبشار زیرزمینی حرکت کنید. پیدا کردن راه در این مکان توریستی پرطرفدار چندان کار سختی نیست. با رسیدن به استخر طبیعی، سکه ها را از جیبتان بیرون بیاورید و درون آن بیاندازید.

فواره6

شهر ممنوعه در چین

این شهر اگر چه اسمش ممنوعه است، اما سالیانه توریست ها و گردشگران زیادی برای برآورد شدن آرزوهایشان به کاخ ترنکیل لانجویتی می روند. برای برآورده شدن آرزوها، سکه ها را باید در آب سرسرای مرکزی کاخ بیاندازید.

فواره7

شهر ممنوعه در چین چشمه آرزوهای آپوی، انگلستان

یک چشمه آرزو هم در آپوی انگلستان هست که قدمت آن به قرون وسطی باز می گردد. چشمه ای بسیار قدیمی که هنوز هم مردم زیادی اعتقاد به شفابخش بودن آن دارند. حتی گفته می شود بیماری های چشم و زخم ها هم با آن درمان می شوند. برای برآورده شدن آرزو در این جا، نیازی نیست که سکه ای درون چشمه یا فواره آرزو بیاندازیم. بلکه باید مقداری از این آب را بنوشید و باقی مانده اش را از شانه چپتان به چشمه بریزید و بعد هم آرزویتان را در دلتان بگویید.

فواره8

چشمه کلوتی، اسکاتلند

این جا هم می توانید به آرزوهایتان برسید، اما باید تکه ای کلوتی، که نوعی پارچه است با خودتان همراه داشته باشید. این پارچه را باید به یکی از درخت های دور و بر چشمه ببندید و مسلماً پیدا کردن درخت ها و چشمه آن کار سختی نیست. این درخت ها در جزیره سیاه در اسکاتلند قرار دارند و با بستن کلوتی به درخت، بیماری هایتان شفا پیدا می کنند.

چشمه آرزو

چشمه آرزوهای سیندرلا، فلوریدا

در نزدیکی قصر سیندرلا که در جاده ای به «دیزنی ورلد» می رسد، چشمه آرزوهای این حیوان کارتونی قرار دارد. دور و بر آن را باغ های زیبایی پوشانده اند که برای عکاسان، شکار لحظه ها به حساب می آید. سکه ها را باید در داخل این آب بیاندازید و آرزو کنید و منتظر برآورده شدنش باشید. این سکه هایی که جمع می شوند، در انتها به خیریه ها می رسند و حتی اگر آرزویتان برآورده نشد، در یک کار خیر شرکت کرده اید!

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

چشمه آرزو2

کدخبر: 273770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟