هیجان بازی های کامپیوتری بار دیگر به نید فور اسپید برگشت +فیلم
حجم ویدیو: 15.55M | مدت زمان ویدیو: 00:01:24

همزمان با معرفی این عنوان توسط "الکترونیک آرتز"، یک تریلر هیجانی پر از صحنه‌های اکشن و انفجار هم منتشر شده است که گروه خودروبانک این تریلر را برای شما آماده کرده و در انتهای مقاله بارگذاری کرده است که پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه این تریلر را از دست ندهید، ولی قبل از تماشای این تریلر شما را مختصر با داستان سری جدید "نید فور اسپید" و دیگر جزییات آن در خودروبانک آشنا خواهیم کرد.
با تایید کمپانی الکترونیک آرتز، اتفاقات این بازی در شهر خیالی Fortune Valley رخ می‌دهد و شما کنترل سه شخصیت اصلی با نام‌های Tyler، Mac و در آخر شخصیت Jess را برعهده خواهید داشت. داستان بازی در قالب "خیانت Cheat و انتقام " روایت خواهد شد که بازیکنان سعی می‌کنند یک گروه مافیا تحت عنوان The House را سرنگون کنند که کنترل دنیای زیرزمین این شهر خیالی، کازینوها، خلافکاران و حتی نیروهای پلیس Police را در دست دارد که باید مسابقه، چالش و مراحل بازی را پشت سر بگذارید تا احترام دنیای زیرزمینی را کسب کنید و وارد مسابقه نهایی برای سرنگون کردن The House شوید.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی که در عناوین قبل این سری هم دیده می‌شد، قابلیت شخصی سازی اتومبیل‌ها خواهد بود، اما شرکت EA اعلام کرده است این نسخه عمیق‌ترین شخصی سازی را در بین تمامی سری بازی‌های "نید فور اسپید" خواهد داشت تا هر نوع موتور و نقاشی که دوست داشتید بر روی اتومبیل خود اجرا کنید.
در آخر گفتنی است که این بازی برخلاف سری بازی‌های "گرن توریسمو" و یا سری بازی‌های "فورزا هوریزون" که تنها در انحصار یک کنسول بازی هستند، نسخه جدید سری بازی‌های "نید فور اسپید" با قابلیت اجرای آفلاین بر روی سه پلتفرم "کامپیوترهای شخصی"، "پلی استیشن 4" و "اکس باکس وان" در تاریخ 10 نوامبر سال جاری ( 19 آبان) عرضه خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سجاد حیدری 

کدخبر: 269938 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟