چیدمان شیک و مدرن لاک ها روی میز +تصاویر جالب

چیدمان لاک روی میز آرایش
چیدمان میز توالت به این دلیل اهمیت دارد که لوازم کوچک بسیاری روی آن قرار دارد. هرچه دکوراسیون  اتاق خواب مرتب باشد ولی سطح میز آرایش پر از وسایل ریز و کوچک که بدون نظم کنار هم قرار گرفته اند، گویا مدیریت خوبی برای نظم دهی به فضا نشده است.
برای چیدمان لاک روی میز می توانید از ایده های ساده و کاربردی استفاده کنید. اگر میز آرایش شما کشو یا طبقه خالی دارد، بهتر است که آن را به شیشه های لاک اختصاص دهید تا سطح میز توالت خلوت تر باشد.
 

hou17935

 

hou17936


لاک های متنوع و رنگارنگ را درون یک ظرف شیشه ای بزرگ قرار داده و ظرف را روی میز توالت بگذارید. دلیل شیشه ای بودن این است که در موقع نیاز، به رنگ مورد نظر دسترسی راحت تری داشته باشید.
 

hou17937


لزومی ندارد حتما لاک ها را روی میز توالت قرار دهید. یک قاب عکس خالی تهیه کنید و آن را به باریکه های چوبی باریک به طبقات مختلف تقسیم کنید. می توانید برای نظم بیشتر، شیشه های لاک را بر اساس ترکیب رنگی روی آنها قرار دهید.
 

hou17940


شلف های آماده هم برای چیدن لاک در دکوراسیون اتاق خواب مناسب هستند. حتی اگر آینه دیواری اتاق شما دارای لبه جلو آمده ای است می توانید از آن استفاده کنید.
 

hou17939

hou17941


جعبه های نظم دهنده در شکل و مدل های مختلفی در بازار Store وجود دارد. هر مدل از نظم دهنده ها را می توانید برای چیدمان لاک روی میز هم استفاده کنید.
 

hou17944


می توانید برای قرار دادن و نگهداری لاک های خود آویزی مانند تصویر زیر تهیه کنید. در این صورت است که همه رنگها را به راحتی می توانید ببینید.
 

hou17946


سبدهای مختلفی که قابلیت آویزان شدن روی دیوار یا طبقات را دارند، برای چیدمان لوازم آرایش روی میز توالت هم مناسب هستند.

hou17947


حتما شما هم ظروف پذیرایی دو طبقه را دیده اید؛ می توانید از این ظروف مخصوص برای قرار دادن لاک و چیدمان منظم میز توالت استفاده کنید.
می توانید از ظروف پذیرایی دو طبقه برای قرار دادن لاک و چیدمان منظم میز توالت استفاده کنیدبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 264901 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟