صادقیان بازهم بازی با پرسپولیس را از دست داد/ خاکزاد: پیام فیلم بازی نمی کند، مصدوم است

دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و پرسپولیس درحالی روز شنبه ( 26 فروردین) در تبریز برگزار می شود که ماشین سازان در این مسابقه 3 بازیکن اصلی خود را در اختیار نخواهند داشت.

پیام صادقیان و احمد کامدار، غایبان قطعی ماشین‌سازی مقابل پرسپولیس هستند و احتمال دارد، بهمن کامل نیز نتواند مقابل پرسپولیس بازی کند.

بر همین اساس علی خاکزاد، سرپرست ماشین سازی در این باره بیان کرد: به احتمال 95 درصد، سقوط Fall ماشین‌سازی به لیگ دسته یک قطعی شده و 5 درصد را هم به همین خاطر نگه می‌دارم که امیدوارم معجزه‌ای رخ بدهد تا در لیگ برتر بمانیم. نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم. باید برای ماندن در لیگ برتر، هر چهار بازی خود را ببریم و حریفان‌مان هم ببازند که غیر ممکن به نظر می‌رسد.

وی افزود: بازیکنان‌ ما مقابل پدیده فقط 40 درصد خواسته‌های کاظمی را پیاده کردند و اگر بازیکنان، کامل به صحبت های کاظمی عمل می کردند، می بایست در هر بازی 3 گل به حریفان می زدیم. بازیکنان ماشین‌سازی عقل ندارند و نمی‌دانم چرا تا این حد ضعیف بازی می‌کنند.

سرپرست ماشین سازی در پایان درباره غایبان این تیم مقابل پرسپولیس گفت: در این مسابقه به طور قطع، کامدار و صادقیان را در اختیار نداریم و حضور کامل در هاله ای از ابهام است. امیدوارم پرسپولیس را ببریم و در لیگ ماندنی شویم. صادقیان فیلم بازی نمی کند و مصدومیت به نسب جدی دارد.

دیدار تیم های ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس تهران ساعت 17 شنبه آینده در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟