زیدان: انتظار نداشته باشید رئال‌ مادرید در تمام ۹۰ دقیقه بی‌عیب‌ونقص باشد

رئال مادرید با پیروزی خانگی 3 بر صفر روز گذشته‌اش برابر آلاوس به پیشتازی خود در کورس قهرمانی لالیگا با وجود یک بازی کمتر نسبت به بارسلونای رده دومی ادامه داد.

در ثبت این نتیجه نخست بنزما، سپس ایسکو و در آخر ناچو گلزنی کردند اما عملکرد ایسکو بیش از سایرین مورد تمجید زین‌الدین زیدان، سرمربی کهکشانی‌ها قرار گرفت. زیدان در کنفرانس خبری پس از بازی تأکید کرد که می‌خواهد هافبک اسپانیایی‌اش را برای مدتی طولانی در سانتیاگو برنابئو ببیند.

زیدان در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: من دوست دارم ایسکو قراردادش را تمدید کند چون او برای‌ ما بازیکن بسیار مهمی است. او می‌خواهد اینجا بماند و بازی کند. من هم از عملکردش راضی هستم، نه فقط به خاطر گلی که زد بلکه به خاطر کارهایی که بین خطوط (میانی و حمله) انجام داد که به سایر بازیکنان کمک بسیاری کرد.

زیزو افزود: ما هر سه روز یک بازی مهم داریم. هر کسی می‌تواند نظرش را بگوید اما برای قهرمانی در لالیگا هر بازیکنی که در تیم‌تان داشته باشید اهمیت پیدا می‌کند. زمانی که ایسکو بازی می‌کند به خوبی از پس کاری که به او محول می‌شود برمی‌آید اما ما 24 بازیکن داریم که همه آنها برای من مهم هستند.

رئال مادرید مقابل آلاوس مشکلاتی داشت به خصوص در نیمه دوم که این تیم عملکرد خوبی ارائه کرد اما در نهایت این میزبان بود که توانایی‌هایش را با ضربات تمام کننده بهترش به ثبات رساند.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها عنوان کرد: ما برابر تیمی قرار گرفته بودیم که این روزها خوب بازی می‌کند و شکست‌های فراوانی نداشته است. در نیمه اول ما بهتر بودیم و شروع خوبی هم داشتیم اما در نیمه دوم اوضاع بد شد که مهمترین دلیلش کم شدن زمان تملک توپ‌مان بود. ما توپ را زیاد لو می‌دادیم و این روند نباید ادامه پیدا کند. سه گل زدیم اما علاوه بر آن کلین شیت هم کردیم که این بسیار مهم بود. می‌دانیم که همیشه باید پیشرفت کنیم اما در شرایطی که هر سه روز باید یک بازی انجام دهید نمی‌توانید انتظار داشته باشید که ما تمام 90 دقیقه بی‌وعیب ونقص بازی کنیم.

ستاره پیشین کهکشانی‌ها ادامه داد: چیزی که ما باید به آن فکر کنیم این است که همیشه در حال انجام کارهای مثبت هستیم. نیمه اول بازی‌مان تماشایی بود اما در نیمه دوم خیلی راحت توپ را لو می‌دادیم و به این شکل خودمان را به دردسر انداختیم. با این حال زمانی که توپ به کریستیانو رسید و او آن را به ایسکو پاس داد تا گل دوم را بزنیم، وضعیت فرق کرد. می‌دانیم که در هر مقطعی از بازی می‌توانیم به حریف‌مان ضربه بزنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟