رفتار بی‌نظیر گواردیولا در بازی دیشب+عکس

بازی شب گذشته تیم‌های منچسترسیتی و بورنموث که در آن سیتی میزبانش را ۲ بر صفر شکست داد، حاشیه جالبی داشت.

در پایان بازی دوربین‌های تلویزیونی صحنه‌ای را به تصویر کشیدند که گواردیولا را در حال جستجوی هری آرتر، هافبک بورنموث نشان می‌داد. سرمربی منچسترسیتی خودش را به این بازیکن ۲۷ ساله رساند، او را در آغوش گرفت وچند لحظه‌ای با او خوش و بش کرد.

آرتر هرگز جزو بازیکنان گواردیولا نبوده است و به همین دلیل گپ دوستانه این دو نفر کنجکاوی خبرنگاران را برانگیخت که از آنها درباره این ماجرا سؤال بپرسند و آن زمان بود که آنها متوجه شدند سرمربی اسپانیایی من‌سیتی چه حرکت تحسین‌برانگیز انجام داده است.

آرتر سال ۲۰۱۵ فرزند اولش که دختر بود را در لحظه به دنیا آمدن از دست داد. همسر آرتر اما اکنون باردار است و تا به دنیا آوردن فرزند دوم خود فاصله زیادی ندارد. به همین دلیل گواردیولا که از اتفاق تلخ دو سال پیش اطلاع پیدا کرده بود، برای دادن قوت قلب دادن به آرتر سراغ او رفت.

گواردیولا در پایان بازی در پاسخ به این سؤال که به آرتر چه گفته است، اظهار داشت: «او به زودی پدر خواهد شد و به همین دلیل رفتم تا به او تبریک بگویم و برای همسرش هم آرزوی سلامتی کنم، چون می‌دانم که برای آنها در گذشته چه اتفاقی رخ داده است. امیدوارم که فرزندشان سالم به دنیا بیاید.»

هافبک ایرلندی بورنموث هم در تمجید از حرکت سرمربی پیشین بارسلونا و بایرن‌‌مونیخ گفت: «گواردیولا برای من و همسرم که این هفته فارغ می‌شود آرزوی سلامتی کرد و این حرکتش برایم باور نکردنی بود. به نظر من او بهترین سرمربی دنیاست و فکر نمی‌کنم که هیچ مربی مانند او باشد.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

111612_672

111613_988

111614_352

111616_916

111617_227

 

کدخبر: 245188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟