نکونام هم مورد غضب کی روش قرار گرفت

کارلوش کی روش همچنان روی مواضع قبلی خود پایبند است و حاضر نیست که از اقدامتش کوتاه بیاید. سرمربی تیم ملی فوتبال علاوه بر کنار گذاشتن دستیاران ایرانی خود عذر مترجم خود هم خواسته تا نشان بدهد که همچنان بر تصمیم قبلی اش مصمم است.

نکته قابل توجه اقدام کی روش کنار گذاشتن جواد نکونام از تیم ملی است چرا که این دو نفر با یکدیگر رابطه دوستانه ای دارند و نکونام همواره حامی مواضع کی روش بوده و از اقدامات سرمربی تیم ملی حمایت می کند.

بعد از اظهارات کی روش مبنی بر اینکه دستیاران ایرانی خود را به علت تغییر برنامه های تیم ملی لازم ندارد، نکونام تمام سعی خود را برای تغییر مواضع کی روش انجام داد اما سرمربی تیم ملی بر مواضعش کوتاه نیامد.

به هر حال رفتارهای کی روش به صورتی است که برای دوستدارنش هم غیر قابل هضم است و اقدامتش از استانداردهای تحلیل خارج شده است.

کی روش بعد از اردوی دبی رفتارهای عجیب و غریبی داشته است و در بازگشت به ایران تمام دستیاران ایرانی خود را کنار گذاشت.

حرف و حدیثهای زیادی بعد از اقدام کی روش در اخراج دستیاران ایرانی مطرح شد از جمله ناراحتی کی روش از آنها به علت نافرمانی در ترک اردوی دبی و دریافت نکردن حق و حقوقشان که این مسائل تاکنون تایید نشده است.

به هر حال کی روش خط بطلان بر همه شایعات زد و بیان کرد که دستیاران ایرانی خود را به علت اجرای برنامه های جدید فدراسیون فوتبال لازم ندارد.

اقدامات غیر منتظره کی روش نشان می دهد که وی به علت اجرا نشدن برنامه هایش عصبانی است و رضایت نداشتن وی از وضعیت تیم ملی باعث تصمیم گیری های دور از ذهن شده است.

جواد نکونام بعد از خداحافظی از تیم ملی بدون گذراندن کلاس مربیگری به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد. پست جدید نکونام در تیم ملی باعث اعتراض بزرگان فوتبال از جمله علی کریمی شد که چرا یک فرد بدون در اختیار داشتن مدرک مربیگری در نیمکت تیم ملی می نشیند.

به هر حال اکثر اهالی فوتبال به علت رابطه خوب نکونام با کی روش پیش بینی کرده بودند که نکونام یکی از گزینه های مدنظر کی روش برای مربیگری تیم ملی است و در نهایت این موضوع هم به حقیقت پیوست.

جواد نکونام که همواره در مصاحبه هایش رفتار و حرکات کی روش توجیه می کرد و چند باری با داورها به علت حمایت از کی روش گلاویز شده بود این موضوع از یادش رفته بود که خارجی ها همانند ایرانی ها رفاقت سرشان نمی شود و در مواقع حساس حتی از رفیق دیرینه خود هم حمایت نمی کنند و تنهایش می گذارند.

به هر حال اقدام کی روش در کنار گذاشتن دستیاران ایرانی اش از جمله نکونام نشان می دهد که سرمربی تیم ملی همه را با یک چشم می بیند و تفاوتی بین آنها قائل نمی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243452 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟