ماجراى عجیب اخراج در گفتگو با کمال کامیابى‌نیا

کمال کامیابى نیا، هافبک دفاعى ملى پوش که نقش انکارناپذیرى در نتایج این فصل پرسپولیس داشته، در دیدار برابر تراکتورسازى نیز توانسته بود روز درخشانى را پشت سر بگذارد. با این حال او تنها ٥ دقیقه با جشن بزرگ فاصله داشت که یک لحظه غفلت باعث شد تا جنجال بزرگ این بازى از سوى او و فرزاد حاتمى رقم بخورد. در دقیقه ٨٥ این دیدار و در حالى که خطاى مهاجم تراکتور روى سیدجلال حسینى با سوت داور همراه شده بود، کامیابى نیا به صورت غیر ارادى روى پاى حاتمى رفت تا حوادث بعد از منجر به اخراجش شود. او البته با این اخراج دو دیدار آتى تیمش را از دست داد تا در گفتگو با خبرنگار ما بابت این اتفاق از هواداران و البته کمک داور این بازى عذرخواهى کند.

غیبت هیچ بازیکنى پرسپولیس را از هدفش دور نمى کند

از همه هواداران عذرخواهى مى کنم. هفته آینده بازى مهمى داریم و دوست داشتم در دربى حضور داشته باشم اما قسمت نبود و بازیکنان دیگر هستند و جاى خالى من احساس نخواهد شد. پرسپولیس به معناى واقعى تیم است و این را در دیدارهاى قبلى کاملا نشان دادیم و هیچ وقت غیبت بازیکنان تیم پرسپولیس را از هدفش دور نکرد.

جاى خالى من پُر مى شود

همه مى گویند پرسپولیس هافبک دفاعى ندارد (این گفتگو پیش از عقد قراداد با شهاب کرمى گرفته شد)، با این حال ما چند بازیکن خوب داریم که به خوبى مى توانند در این پست بازى کنند و مشکلى وجود نخواهد داشت. مهم موفقیت پرسپولیس است و خوشحالم که صدر را حفظ کرده و اختلاف امتیازمان را نیز بیشتر کرده ایم.

 

با رکوردشکنى تاریخى قهرمان مى شویم

خیلى ها حرفم را جدى نگرفتند و فکر کردند از روى غرور این را گفته ام اما من مطمئن بودم و هستم که چند هفته زودتر از پایان فصل قهرمانى مان را حتمى خواهیم کرد. با تمریناتى که انجام مى دهیم و کیفیت فنى در بازى هاى مان اگر بخواهید با تیم هاى دیگر مقایسه کنید علیرغم تمام احترامى که براى تیم هاى دیگر قائل هستیم، شرایط ما فوق العاده است. این حس قلبى من است و خیلى از بازیکنان در تیم هاى دیگر از این ادعاى من ناراحت شدند و برخى نیز مسخره کردند اما من باز مى گویم که این تیم پیش از ٣-٤ هفته پایانى قهرمانى اش را حتمى خواهد کرد و امسال پرسپولیس تاریخ ساز مى شوذ و تمام رکوردها را خواهد زد و هواداران از این موفقیت ها لذت خواهند برد.

به خاطر حرف زشتم از داور عذر مى خواهم

در صحنه اخراج باید صادقانه بگویم که حرف زشتى زدم. البته این حرف آنچنان زشت نبود اما صادقانه از آقاى سخندان عذر مى خواهم و در آن شرایط کنترل مناسبى روى اعصاب خودم نداشتم و شرمنده هستم. امیدوارم شرایط من در آن لحظه را درک کنند و از ایشان بار دیگر عذرخواهى مى کنم و امیدوارم مرا حلال کنند و اشتباه کردم آن کلمه را گفتم. از هواداران پرسپولیس نیز عذر مى خواهم و امیدوارم آنها نیز مرا ببخشند و امیدوارم در بازى هاى آینده جبران کنیم.

دربى مهم است و من بدشانس

در دربى بدشانس هستم. ما چند بازیکن دو اخطاره قبل از بازى تراکتور داشتیم. شب قبل از بازى جلسه اى داشتیم و خودم صحبت کردم و گفتم دربى مهم نیست و هر بازى براى ما اهمیت دارد و نیاز باشد کارت میگیریم. درست است که دربى بازى بزرگى است و همه توجهات به آن است اما این دیدار هم کمتر از آن نبود. خودم خیلى در این بازى مراقب بودم و بچه ها هم کمک مى کردند تا ریسک کارت گرفتن پایین بیاید اما در آن صحنه دچار بدشانسى شدم. دو اخطاره شدن البته در تجربه ام خصوصا در بازى هاى اخیر خیلى کمک کرد. قبلا بى مهابا روى توپ ها مى رفتم و سر هر صحنه اى با داور بحث مى کردم اما در هفته هاى اخیر تلاش داشتم تا کارتى دریافت نکنم و پخته تر عمل کنم. وقتى داور سوت مى زند نظرش برنمى گردد و اعتراض تنها خطر دریافت کارت را به همراه دارد و تلاش زیادى داشتم که کارت نگیرم اما...

 

فشار در پرسپولیس بالاست

پرسپولیس تیم بزرگى است و خیلى اتفاقات رخ مى دهد که هواداران از آن بى خبر هستند و در دل مان باقى مى ماند. امسال خیلى اتفاقات افتاد اما در خانواده تیم باقى ماند و هواداران از آن بى خبرند و فشار روى بازیکن وجود دارد. به خاطر این طرفداران بازى مى کنیم و سختى و فشارها را تحمل میکنیم. پست من هم به گونه اى است که باید دوندگى و جنگندگى بالایى داشت و این مساله دور از ذهن نیست.

همه چیز براى تداوم موفقیت مهیاست

تیم ما با مدیریت مناسب باشگاه و درایت آقاى برانکو اینقدر خوب شکل گرفته که همه در کنار هم تنها به موفقیت فکر مى کنند. امیدوارم این ثبات باقى بماند و از موفقیت آن در فصول آینده نیز سود ببریم و هواداران به خواسته خود برسند.

ماجراى اخراج از زبان کمال

در صحنه خطا من از فرزاد بلافاصله عذرخواهى کردم اما اینقدر شلوغ شد و سر و صدا به وجود آمد که شاید او متوجه نشد. من تمام تلاشم را کردم به او برخورد نکنم. آخر نیازى به این خطا نبود. داور به نفع ما با خطاى او روى سیدجلال سوت زدن بود، تیم با سه گل پیش است و دقیقه ٨٥ بازى است و من در کارته بودم، پس براى چه باید این خطا را مى کردم؟ مطمئنا هیچ قصدى نبود و تمام تلاشم را کردم تا با او برخورد نکنم. من واقعا براى توپ رفتم اما به هیچ عنوان از قصد نبود و او فکر کرد از قصد این کار را کرده ام. من فکر مى کنم اگر داور و هواداران را تحریک نمى کرد مى توانست از این صحنه بگذرد.

 

کارشناسان فرصت طلبى مى کنند

کارشناسان داورى منتظر هستند سوت پایان بازى به صدا در بیاید و نظر کارشناسى بدهند تا خودشان را نشان دهند. مى گویند این صحنه کارت قرمز مستقیم داشت و ... شاید اگر فرزاد آتش ماجرا را زیاد نمى کرد داور مى توانست از این حرکت غیر عمد بگذرد.

از آقاى سخندان عذر مى خواهم

از اینکه دربى را از دست دادم ناراحت هستم و بعد سوت بازى در حالى که همه بازیکنان خوشحال بودند از ناراحتى نمى توانستم سرم را بالا بیاورم و ساکم را برداشتم و از استادیوم رفتم. الان که ساعت ١٠ شب است تازه مى خواهم به منزل مادر همسرم بروم و همسرم با توجه به اردوى تیم در منزل مادرش است و باید بروم و دختر و همسرم را به خانه بیاورم. اینقدر ناراحت بودم که مستقیم به خانه آمدم و گوشى را خاموش کردم و خوابیدم. الان تازه از نظر عصبى شرایط مناسبى پیدا کردم. الان که آرام شدم و کارم فکر کردم تنها مى توانم از هواداران و خصوصا آقاى سخندان عذرخواهى کنم. از نظر پتانسیل فردى پرسپولیس در غیاب هیچ بازیکنى دچار مشکل نخواهد شد و از این نظر خیالم راحت است. شما نگاه کنید فرشاد احمدزاده در دفاع چپ امروز بازى تماشایى را به نمایش گذاشت و همه لذت بردند. امیدوارم دربى بازى خوبى باشد و کام هواداران ما شیرین شود و یک بار دیگر از آقاى سخندان عذرخواهى مى کنم و از حرفى که زدم پشیمانم و امیدوارم مرا ببخشند و حلالم کنند.

 

کدخبر: 243046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟