برانکو:مستحق قهرمانی نیم فصل بودیم/من از موضوع سربازی نوراللهی اطلاع داشتم

برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی 3 بر صفر مقابل سیاه جامگان اظهار کرد: از کسب برد این بازی و قهرمانی نیم فصل خوشحال هستم و بازیکنان تیم با انرژی بازی کردند.

وی در ادامه عنوان کرد: موضوعی که از همه زیباتر بود دوستی و همدلی بین بازیکنان و هواداران بود. همین موضوع زیبا است. فوتبال برای هواداران است و امروز یک نمایش زیبا داشتیم و سه گل زدیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، همه زیبایی فوتبال را امروز دیدیم. خوشحالم که در پایان نیم فصل باعث مسرت هواداران شدیم. برای ما که سال نو میلادی را جشن می‌گیریم این یک هدیه بود، مهم این بود که در طول 90 دقیقه بازی را کنترل کردیم و اجازه ندادیم حریف موقعیتی به دست بیاورد و انرژی زیادی متحمل شدیم.

برانکو بیان کرد: به بازیکن سابق و همکارم خداداد عزیزی خسته نباشید می‌گویم و آرزوی موفقیت می‌کنم وی هم راه درازی در پیش دارد.ما مستحق این قهرمانی هستیم و به بازیکنانم تبریک می گویم همچنین نیم فصل دیگر راه داریم. بازیکن 20 ساله و جوانتر روی نیمکت داشتیم. برخی بازیکنان ما مثل محمد انصاری بیمار بودند که در ترکیب اصلی نبودند. بعد از مصدومیت ربیع خواه مجبور شدم او را به میدان بفرستم و خوشحالم بازیکنانی داریم که خواسته‌هایم را در زمین اجرا می‌کنند.

وی درباره قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل گفت: نمی‌توانم بگویم بالاتر از پیش بینی هستیم. یک امتیاز برای قهرمانی نیم فصل پیش بینی کرده بودیم و فکر می‌کنم نسبت به امتیازهایی که گرفتیم از برنامه خود جلوتر هستیم و این سه امتیاز برایمان خوشایند بود. یک بازی بیشتر خارج از خانه داشتیم و باید از این تعداد امتیاز و بردها راضی باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اهدای بازوبند کاپیتانی به نوراللهی تصریح کرد: قبل از همه این مساله را فهمیدم. دو ماه قبل نوراللهی به من گفت که قصد سربازی رفتن دارد، خدمت سربازی برای او فرصتی است که می تواند کمتر مشمول باشد و حرفه ای گری ، مسئولیت پذیری و نگاهش به تیم استحقاقش بابت بازی امروز بود و سیدجلال بازوبند را به نوراللهی داد و از من اجازه گرفت و من این اجازه را صادر کردم. بازیکنان نشان دادند که چقدر به نوراللهی اهمیت می‌دادند. این خروج موقت نوراللهی است و شاید 6 ماه دیگر به تیم بازگردد.

وی در مورد اینکه جدایی نوراللهی را تکذیب کرده بود، گفت: دو ماه پیش این مساله را می‌دانستم. ممکن بود بگویم از این مسائل خبر نداشتم اما این موضوع خصوصی بود و او در بهترین زمان ممکن موضوع خدمت سربازی اش را بیان کرد و باشگاه فرصت پیدا کردن جایگزین داشت.

برانکو در مورد اینکه شکست مقابل ذوب آهن شوکی به پرسپولیس بود ، اظهار کرد:لیگ طولانی است و در این بین شکستی هم حاصل می شود، این شکست در اصفهان رقم خورد، در بازی که ما بهتر بودیم و آن بازی باعث شد که کارمان را بهتر کنیم. همیشه نمی‌توان عالی کار کرد. بعد از بازی با ذوب آهن نمی‌توانستم از بازیکنانم ایراد بگیرم. در کنار همه تبریک‌هایی که به ذوب آهن می‌گوییم باید بگویم 57 درصد در آن بازی مالکیت توپ داشتیم و 17 شوت به دروازه حریف زدیم اما حریف 3 شوت به سمت دروازه ما زد و فوتبال همین است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: نتایج فوتبال مشخص نیست و هر تیمی می‌تواند حریفش را شکست بدهد. تیمی مثل پرسپولیس می‌تواند انگیزه زیادی داشته باشد و با این شوری که دارد می‌تواند هر تیمی را شکست بدهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233864 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟