درگیری فیزیکی در باشگاه استقلال/ بینی سرپرست استقلال شکست

سعید طرزی، سرپرست سابق تیم فوتبال جوانان استقلال که اخیرا با حکم کمیته انضباطی این باشگاه به کسر 80 درصد از قراردادش محکوم و از حضور در تیم جوانان اخراج شده بود ، امروز در باشگاه استقلال حاضر شد.

طرزی که قصد دیدار با مدیران استقلال را داشت، با یکی از لیدرهای این باشگاه روبه رو شد و در نهایت درگیری فیزیکی میان این دو نفر باعث شد تا نیروی انتظامی نیز به این مساله ورود کند .

سعید طرزی در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد که هنگام ورود به باشگاه استقلال با لیدر استقلال درگیر شده و در نهایت بینی وی شکسته است و در حال حاضر سرپرست تیم جوانان با حضور در کلانتری شهرک غرب پیگیر این مساله است.

نشست معینی با وزیر ورزش و جوانان

با توجه به اعلام معینی مبنی بر استعفای خود از هیئت مدیره استقلال در نهایت یکی از اعضا با صحبت های خود توانست معینی را از استعفا منصرف کند .

با این وجود به نظر معینی عضو هیئت مدیره از موضع خود عقب نشینی کرده اما این عضو در نظر دارد طی امروز و فردا دیداری از نزدیک با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان داشته باشد تا بر این اساس مشکلات باشگاه را با وی در میان بگذارد .

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به صحبتی که با معینی داشتم در نهایت وی از استعفای خود منصرف و قانع شد این کار را انجام ندهد .

منصوریان با دو غایب به مصاف نفت می رود

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی روز سه شنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف تیم نفت تهران می رود که دو مهره کلیدی استقلال در این دیدار حضور نخواهند داشت .

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال امکان استفاده از دو بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل محرومیت در این بازی نخواهد داشت.

فرشید اسماعیلی هافبک جوان و یعقوب کریمی، مدافع چپ آبی پوشان دو بازیکنی هستند که به دلیل دو اخطاره بودن جزو غایبان استقلال در این بازی خواهند بود.

دو تیم فوتبال استقلال و نفت در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز سه شنبه ۳۰ آذر و از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

از طرفی استقلال وریا غفوری و میثم مجیدی که تازگی دوران مصدومیت را پشت سرگذاشته در این بازی در اختیار نخواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233278 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟