ست شلوار جین با انواع مختلف کفش های بهاری +عکس

شلوار جین یکی از لباس های همیشه مد است. اما همیشه داشتن یک ظاهر یکنواخت کمی کسل کننده و تکراری می شود. آیا می دانستید که با پوشیدن کفش های مختلف می توانید همیشه ظاهر خوب و متفاوتی داشته باشید. اما نکته مهمی که باید بدانید این است که چه کفشی را با چه شلواری ست کنید.
به همان اندازه که ترکیب رنگ ها در لباس مهم است ست کردن کفش و شلوار جین نیز درجه اهمیت بالایی دارد. باید بدانید که چه شلواری را با چه کفشی باید پوشید. در این جا راهنمایی هایی در این زمینه به شما خواهیم کرد. کدام یک از مدل کفش های زیر را دارید؟

اسنیکرز
کفش پاشنه تخت
کفش پاشنه دار
کفش های دو

شاید همه این کفش ها را داشته باشید اما مهم نحوه درست پوشیدن آن ها با شلوارهای مناسب است که در این جا راهنمایی هایی به شما خواهیم کرد.
 

shoes-jeans04


ست کردن شلوار جین با اسنیکرز
شاید همه دوست نداشته باشند که با شلوار جین بوت بپوشند. بنابراین آن ها می توانند به جای بوت اسنیکرز بپوشند که در این جا کمک هایی به شما خواهیم کرد. شلوار جین مشکی همراه با کت راه راه و یک تاپ سفید از زیر آن بپوشید تا یک ظاهر شیک و جذاب پیدا کنید.
 

shoes-jeans05


ست کردن شلوار جین با اسنیکرز ورزشی
این ظاهر در سال های ۸۰ و ۹۰ رایج بوده که اخیرا باز هم به دنیای مد بازگشته است. برای پوشیدن شلوار جین با اسنیکرز ورزشی تا کردن پایین شلوار تا مچ پا را فراموش نکنید.
 

shoes-jeans06


ست کردن شلوار جین با اسنیکرز ساق دار
با اسنیکرزهای ساق دار باید شلوار جین اسکینی بپوشید. لوازم جانبی تا حد ممکن ساده و کوچک باشند.
 

shoes-jeans07


ست کردن شلوار جین با کفش های تخت
شاید نظرتان این باشد که جین با کفش تخت کمی سن را بالا نشان می دهد اما با رعایت بعضی نکات نظرتان عوض می شود. به عنوان مثال همراه با جین و کفش های تخت کت طرح دار بپوشید و یا کیف یزرگ رنگی دست بگیرید.
 

shoes-jeans08


ست کردن شلوار جین با صندل
برای پوشیدن شلوار جین با صندل یک لباس ساده بپوشید و کیف دستی دست بگیرید. شلوار جین اسکینی با صندل مناسب است. اگر پایین شلوار را تا مچ پا تا بزنید ظاهری زیباتر خواهید داشت.

shoes-jeans09



ست کردن شلوار جین با کفش های پاشنه دار
همه هنرمندان از هالیوود تا بالیوود شلوار جین با کفش پاشنه بلند می پوشند. به همین دلیل نکاتی در رابطه با نحوه پوشیدن جین با کفش پاشنه بلند خواهیم گفت.

 

shoes-jeans10


ست کردن شلوار جین با کفش پاشنه بلند بنددار
با پوشیدن لباس های رنگی، کفش پاشنه بلند بند دار و شلوار جین ظاهر جذابی برای خودتان بسازید. فراموش نکنید که جین اسکینی بهترین نوع است.
 

shoes-jeans11


ست کردن جین با کفش پاشنه بلند لژدار
جین و کفش لژدار که خیلی قبل ترها رایج بود دوباره به دنیای مد بازگشته. این تیپ تابستانی را با لباس سفید تکمیل کنید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟