ست کردن کفش پاشنه کوتاه با لباس مجلسی

ست کردن این مدل کفش کمی سخت است ولی مواقعی که واقعا پاشنه بلند های مشکی تاب و تحمل شما را کم می کنند و یا مواقعی که شما میزبان هستید و نیاز به رفت و آمد زیاد دارید بهتر است این مدل را امتحان کنید. برای داشتن استایلی کلاسیک سعی کنید شلوارهای بلند طرح دار را با آن ها بپوشید و از روی آن هم می توانید به صورت یک تکه و هم لایه ای لباس بپوشید. رنگ های مات را برای قسمت بالا انتخاب کنید اگر کفش شما مشکی است و قرار است با شلوار مشکی طرح دار شما ست شوداگر رنگ گردنبند سنگ دارتان را نیز با آن ست کنید محشر می شود.

راه دیگر ست کردن این نوع کفش  در مجالس زنانه و خودمانی تر که قرار است شما جنب و جوش زیادی  داشته باشید پوشیدن یک لباس دامن بلند و یا ماکسی است و در این استایل خیلی باید به این نکته توجه کنید که رنگ ها را ساده و شیک انتخاب کنید. حتی آرایشی که برای صورتتان انتخاب می کنید ساده ترین حالت ممکن را داشته باشد. مدل موی بافته ی ساده مناسب این استایل است. نیازی به گفتن نیست که مسلما جواهرات شما هم باید به همان اندازه ساده باشند.

روشی دیگر برای ست کردن این کفش ها که ما به شما پیشنهاد می کنیم و برای مهمانی های فامیلی در باغ یا فضای باز است استایل فانتزی آن است. پوشیدن یک بلوز نیم تنه و شلوار بلند هم رنگ کفشتان و انتخاب یک عینک آفتابی مناسب می تواند استایل شما را دگرگون کند. در این استایل باید خیلی به اکسسوری ها توجه کنید. خیلی به چشم می آیند. پس در انتخاب فانتزی ترین مدل های آن ها درنگ نکنید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

پروین و دخترش روی‌نیمکت پرسپولیس+عکس

چهره دختر 14 ساله با انفجار سیگار برقی سوخت + عکس

خانم پلیس کودک 3 ساله‌اش را به کشتن داد

مردان عرب در دام باند ازدواج موقت زنان در مشهد / این توریست ها را به خانه ای در خارج از شهر می بردند و ...

اعتراف جوانی که برای دو النگو، آدم کشت! + عکس قاتل در بازسازی

فیلم لحظه حمله 4 خرس سیاه به ماشین شاسی بلند در جاده + عکس

چهره متفاوت گلاره عباسی پس از رفتن به سالن زیبایی! +عکس

مهراوه شریفی نیا پس از 6 ماه با انتشار این عکس به اینستاگرام بازگشت! +عکس

چهره ستاره و لاله اسکندری در مراسم ختم پدرشان +عکس

 

کدخبر: 226087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟