دکوراسیون منزل با ترکیب رنگ های غیر منتظره +عکس

آبی تیره و نارنجی
خانواده‌ای که در این خانه زندگی می‌کنند، وقت زیادی را در این اتاق می‌گذرانند. بنابراین طراح، تعداد زیادی مبل در آن قرار داده است و طیف رنگی جواهری را برای آن انتخاب کرده است. او یک مبل مخملی آبی تیره را در یک طرف قرار داده و رنگ نارنجی پاییزی را هم برای دنج نمودن فضا به کار برده است.
رنگ های غیر منتظره (10)

مشکی و زرد
طراح داخلی در فضای صبحانه خوری، یک نیمکت وینیلی زرد رنگ شیک را به همراه چند صندلی براق مشکی به کار برده است. تابلوی عکس زیبا هم به این فضا شخصیت بخشیده است.
رنگ های غیر منتظره (9)

آبی فیروزه‌ای و طلایی
نقطه کانونی در این خانه، یک مبل L مخملی به رنگ آبی فیروزه‌ای تیره است. یک آباژور پایه‌دار طلایی، بالشتک‌ روی زمین، صندلی و قالیچه، رنگ مکمل را تأمین کرده و در همه جای اتاق پخش شده‌اند.
رنگ های غیر منتظره (7)

آبی و گل‌بهی
اتاق مطالعه در طبقه اول این خانه در شیکاگو، حس یک فضای صمیمی و همچنین مهم را می‌دهد. کاربرد رنگ آبی و گل‌بهی در کنار هم، روحیه ماجراجویانه کارفرمای این طرح را نشان می‌دهد.
رنگ های غیر منتظره (6)

هلویی و بنفش
برای این اتاق نشیمن رنگ‌هایی ملایم انتخاب شده تا برای استراحت و دور هم جمع شدن خانواده قابل استفاده باشد و بتوان در آن به مدت طولانی باقی ماند. رنگ‌هایی مانند هلویی، بنفش و رنگ‌های خنثی تکمیل کننده طرح در آن به کار برده شده‌اند.

رنگ های غیر منتظره (5)

آبی و قرمز کم‌رنگ
در این اتاق نشیمن لوکس دیوارها با قرمز و سقف با آبی کم‌رنگ بافت‌دار، مزّین شده‌اند. قاب طلاکاری شده نیز سبکی متفاوت به اتاق بخشیده است.
رنگ های غیر منتظره (4)

آبی سلطنتی و سبز لیمویی
در این اتاق رو به پاسیو و استخر، از رنگ‌ها و طرح‌های برجسته و قوی برای ایجاد یک حس تازگی، استفاده شده است.
رنگ های غیر منتظره (3)

بنفش یاسی و آبی آسمانی
طراح داخلی در این گوشه دنج مطالعه، با به کارگیری رنگ‌ بنفش یاسی و پارچه‌ای با طیف رنگی آبی، فضایی آرامش‌بخش ایجاد کرده است که انسان را از هر فکری آزاد می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

رنگ های غیر منتظره (2)

کدخبر: 276870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟