مدل های مختلف کاربرد رنگ سبز در آشپزخانه +تصاویر

می‌توان گفت این رنگ از ترکیب رنگ آبی و زرد به وجود آمده است. آبی یک رنگ سرد و خنک است و هر چه سبز به‌دست‌آمده میزان بیشتری رنگ آبی به همراه داشته باشد، حس سرمای بیشتری دارد. در ادامه چند راهکار ساده برای وارد کردن رنگ سبز به آشپزخانه را با شما در میان می‌گذاریم.

انتخاب کابینت سبز

اگر آشپزخانه شما وسیع است، می‌توانید تمام کابینت‌ها را به رنگ سبز طراحی کنید، اما درصورتی‌که فضای کوچکی دارید حتما این رنگ را در کنار رنگ‌های دیگر به کار ببرید. استفاده از رنگ سبز به میزان زیاد، کسالت و خستگی ایجاد می‌کند؛ بنابراین حتما میزان استفاده از آن را با ابعاد فضا هماهنگ انتخاب کنید.
 

1258438_687

حدود قیمت در بازار: هر متر کابینت برحسب نوع متریال انتخابی از ۴۵۰ تا ۹۰۰ هزار تومان متغیر است.

رنگ‌آمیزی دیوار و سقف
شما می‌توانید با کمترین هزینه، دیوارها را به رنگ دلخواهتان رنگ‌آمیزی کنید. درصورتی‌که رنگ‌آمیزی دیوارهای آشپزخانه امکان‌پذیر نیست، یکی از دیوارهای مجاور ناهارخوری را رنگ‌آمیزی کنید. استفاده از رنگ سبز در فضای ناهارخوری باعث بالا رفتن اشتها و صرف غذا در آرامش می‌شود.

1258439_789

حدود قیمت در بازار: هزینه هر قوطی ۱ کیلوگرمی رنگ آکریلیک مات ۷۵۰۰ تومان است.

صندلی‌های سبز
انتخاب صندلی بارنگ سبز به‌خصوص با ترکیب چوب، حس واقعی حضور در طبیعت را تداعی می‌کند. شما می‌توانید متناسب بارنگ‌های به‌کاررفته در آشپزخانه‌تان، میزان سیر یا روشن بودن رنگ سبز را انتخاب کنید.
 

1258440_103

حدود قیمت در بازار: هزینه خرید هر صندلی حدود ۲۶۰ هزار تومان است.

کاشی‌ها را سبز کنید
راهکار جالب دیگر برای حضور رنگ سبز در آشپزخانه، استفاده از کاشی است. شما می‌توانید کاشی‌های جدید را بر روی قبلی ها بچسبانید. اگر قصد تغییر در آشپزخانه‌تان را دارید، ولی به دلیل بنایی و آشفتگی از این کار سر باز می‌زنید، این پیشنهاد می‌تواند وسوسه‌برانگیز باشد. مطمئن باشید با حداقل آشفتگی به زیبایی چشمگیری دست خواهید یافت.
 

1258441_268

1258443_842


کاربرد رنگ سبز در آشپزخانهرنگ سال در قلب خانه
 

1258442_291


حدود قیمت در بازار: هزینه خرید هر مترمربع کاشی در ابعاد ۲۰ در ۲۰، ۱۶۱۰۰ تومان است.
ترفند دیگر برای وارد کردن رنگ دوست‌داشتنی سبز به آشپزخانه، استفاده از عناصر کوچک است. چنانچه تازه تغییر دکوراسیون داده‌اید یا در حال حاضر امکان تغییرات را ندارید  با حداقل هزینه می‌توانید با تهیه عناصری به رنگ سبز، حال و هوای آشپزخانه‌تان را بهاری کنید. استفاده از اشیای کوچک ولی چشمگیری مانند ظرف میوه، جای آبلیمو، جا ادویه‌ای، تخته‌گوشت و زیر بشقابی می‌تواند تغییر مطلوبی را در فضا ایجاد کند.
حدود قیمت در بازار: هزینه خرید ۱ عدد زیر بشقابی ۱۶هزار تومان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 269774 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟