دربی اصفهانی ها را سپاهان برد

لیگ برتر بانوان فوتبال ایران از امروز آغاز شد و اولین هفته آن با برگزاری 5 دیدار برگزار شد. لیگ برتر بانوان به مانند فصل گذشته با 12 تیم برگزار خواهد شد؛ اما به دلیل مشخص نبودن وضعیت تیم آینده سازان میهن نجف آباد یکی از بازی های هفته اول برگزار نشد. 
سپاهان اصفهان 7 – ذوب آهن اصفهان 3
حساس ترین بازی هفته اول این رقابت ها دربی اصفهان بود که طی آن تیم های سپاهان و ذوب آهن به مصاف یکدیگر رفتند؛ اما در نهایت این تیم سپاهان بود که توانست با نتیجه 7 بر 3 به پیروزی برسد. نکته جالب در رابطه با این بازی اینکه سپاهانی ها تیم تازه وارد این رقابت ها هستند و چندی پیش با به خدمت گرفتن حدود 20 بازیکن از بازیکن های تیم آینده سازان در بازی ها حضور یافتند. 
در این بازی فروغ موری که در پایان فصل قبل موفق شد عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر بانوان را به خود اختصاص دهد 3 بار گلزنی کرد. مریم رهیده 2، افسانه اقبال 1 گل و بهترین گلساز قبل این بازی ها یعنی الهام فرهمند نیز 1 گل برای سپاهانی ها به ثمر رساندند. در طرف دیگر گلنوش خسروی، صفورا جعفری و زهرا سربالی گل های تیم ذوب آهن را به ثمر رساندند. 
شهرداری بم 8 – پارس جنوبی جم 0
شهرداری بم که یکی از مدعیان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر بانوان در سال های اخیر بوده در اولین بازی خود توانست بردی مقتدرانه به دست بیاورد. نایب قهرمان فصل قبل این رقابت ها با 8 گل پارس جنوبی حم را در هم کوبید. زهرا قنبری 4 گل، سمانه چهکندی 2 گل، فاطمه گرایلی و بهناز طاهرخانی نیز 1 گل برای بمی ها به ثمر رساندند. 
استقلال خوزستان 0 – شهرداری سیرجان 5
یکی دیگر از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بانوان نیز در اهواز به میدان رفت. تیم شهرداری سیرجان که پیش از این و در دوره های مختلف در رده های بالایی جدول رده بندی قرار داشت، امسال نیز اسب خود را زین کرده است تا بتواند در جمع تیم های مدعی قهرمانی باقی بماند. سیرجانی ها در اولین بازی با 5 گل تیم استقلال Esteghlal خوزستان را از پیش رو برداشتند. 
پالایش گاز ایلام 1 – آذرخش تهران 1
در دیدار دیگر هفته اول رقابت ها تیم پالایش گاز ایلام برابر تیم تازه لیگ برتری شده آذرخش تهران قرار گرفت و توانست با گل مرضیه نیکخواه یک بار دروازه حریف را باز کند. گلی که در نهایت توسط تهرانی ها پاسخ داده شد تا اولین بازی این دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان برسد. 
نماینده فارس 0 – راهیاب ملل سنندج 2
سنندجی ها که فصل گذشته نتایج متوسطی در رقابت ها داشتند، در اولین دیدار خود موفق شدند با دو گل بر نماینده فارس چیره شوند. هر دو گل این تیم را زهرا حاتم نژاد، خانم گل رقابت های فصل قبل برای این تیم به ثمر رساند. حاتم نژاد پیش از آغاز بازی ها از تیم پالایش گاز ایلام راهی سنندج شد. 
آینده سازان میهن نجف آباد – خیبر خرم آباد
اما تنها دیدار برگزار نشده هفته نیز مربوط به بازی تیم قهرمان فصل قبل می شود. آینده سازان میهن نجف آباد که اخیرا تعداد زیادی از بازیکنان خود را از دست داده است، در دیدار ابتدایی خود حاضر نشد تا بازی این تیم برابر خیبر خبرم آباد برگزار نشود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟