ستاره بارسا، جدی ترین خطر برای تیم ملی نوجوانان

سرجیو گومز و آنتونیو بلانکو، در اطراف محوطه جریمه موقعیت سازی می‌کنند و رویز، تلاش آنها را با گلزنی اش به ثمر می‌رساند. جدا از توانایی گلزنی بالا که با گلزنی در دقایق پایانی مقابل فرانسه و تایید بلیت حضور آنها در مرحله یک چهارم نهایی بار دیگر آن را ثابت کرد، رویز نشان داده که در گلسازی نیز موثر است. بازیکن لاماسیا بارسلونا، پایه گذار گل تساوی بخش تیمش بود که توسط خوان میراندا، دیگر بازیکن لاماسیا به ثمر رسید.
وقتی توپ برای او ارسال شد، او پشت به دروازه فرانسه بود؛ ولی او زمان را برای پاس دادن به آنتونیو بلانکو، بازیکن رده های سنی رئال مادرید که در موقعیت بهتری قرار داشت تلف نکرد و خودش پیش رفت و یک ضربه پنالتی برای تیمش گرفت.
او با به ثمر رساندن 21 گل، بهترین آمار را در تیم زیر 17 سال اسپانیا به خود اختصاص داده و از اینکه نقشی در پیروزی تیمش ایفا کرده بسیار خوشحال است. او در این رابطه گفت:" رکوردها و آمارها همیشه هستند؛ ولی مهم ترین چیز این بود که من در دقیقه 90 ضربه پنالتی را به گل تبدیل کردم و تیمم را به دور بعد رساندم."
یحیی فوفانا، گلر فرانسه در دیدار روز سه شنبه بود که مقابل ضربه پنالتی رویز ایستاد. این در حالیست که رویز و فوفانا در یورو زیر 17 سال نیز مقابل هم قرار گرفته بودند و رویز در آن رقابت ها نیز از روی نقطه پنالتی دروازه فوفانا را باز کرده بود.
مهاجم اسپانیا ادامه داد:" گلر این بازی، گلر دیدار یورو بود و کمی در مورد او اطلاعات داشتم. در یورو نیز اینگونه عمل کردم که توپ را با قدرت بردارم و با اعتماد به نفس شوت کنم. این بار نیز همین کار را کردم. توپ را با اعتماد به نفس برداشتم و روی نقطه پنالتی کاشتم، کاری که همیشه انجام می‌دهم." با این حال، رویز مقابل آلمان در یورو 2017 پنالتی از دست داده بود.
او درباره تفاوت بازی برای تیم ملی و باشگاه گفت:" معمولا دوست دارم در نوک خط حمله بازی کنم؛ ولی در بارسلونا ما بازیکنان مهم تری داریم که در خط حمله هستند. با این حال پست من، مهاجم نوک است."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟