آل کثیر: باور کنید ما هم بی گناه هستیم!

عیسی آل کثیر مهاجم تیم نفت تهران که تا پایان هفته دهم با 6 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفته، در مورد کسب پیروزی برابر استقلال Esteghlal خوزستان و همینطور نمایش خوب خودش در این فصل به خبرنگار گفت: خوب در آن بازی همه بچه ها تلاش کردند و موفق شدیم بازی را ببریم. من 2 سال است که در نفت هستم ولی در پست خودم بازی نمی کردم. الان همه تلاش می کنیم تا از خودمان و حیثیت فوتبالی مان دفاع کنیم. من که از بازی لذت نبردم ولی خدا را شکر بازی را بردیم.
مهاجم تیم نفت در مورد دیدار برابر پرسپولیس در جام حذفی و اینکه آیا آنها امیدوار به شکست پرسپولیس هستند، ادامه داد: بازی برابر پرسپولیس و استقلال همیشه متفاوت است، چون بازی پخش مستقیم دارد و عیار تیم و بازیکنان مشخص می شود؛ در این بازی ها همه تلاش می کنند خودشان را نشان دهند، چون بازی های دیگر دیده نمی شود. ما بازیکنان هم در این بازی تمام تلاشمان را می کنیم تا از عنوان قهرمانی فصل گذشته دفاع کنیم. 
آل کثیر در ادامه و در پاسخ به سوالی در مورد شرایط این روزهای نفت و اینکه دریافت های مالی آنها طبق تعهدات بوده یا خیر، عنوان کرد: وضعیت اصلا خوب نیست. مالکانی که باشگاه را خریدند، ابتدا قول هایی دادند و شرایط در ابتدا خوب بود ولی در ادامه به تعهداتی که داده شد، عمل نشده است. به من چک برای یک ماه بعد دادند ولی الان یک ماه از آن زمان گذشته ولی باز هم چک ها نقد نشده. من 10 درصد زمانی که بهنام پیش رو بود گرفتیم ولی از آن زمان تاکنون دیگر پولی نگرفتیم.
مهاجم تیم نفت در ادامه با ابراز ناراحتی از شرایط موجود در تیم نفت که وضعیت نامناسبی را برای بازیکنان تیم رقم زده، اظهار داشت: ما اصلا نمی دانیم مشکلاتمان را به چه کسی بگوییم. باور کنید ما بی گناهیم؛ ما هم خانه داریم، زندگی داریم و در شهر غریب زندگی می کنیم. نمی توانیم از در و همسایه قرض بگیریم! واقعا نمی دانیم که چه کاری باید بکنیم. الان سال جام جهانی است و ما باید تمرکزمان را برای حضور در تیم ملی بگذاریم ولی به تنها چیزی که تمرکز نداریم، فوتبال است.
آل کثیر ادامه می دهد: امکاناتی که در اختیار داریم مناسب نیست. چرا من بعد از 9 ماه بازی کردن نباید پول بگیرم. من باید چیکار کنم؟! جز اینکه از خانواده پول بگیرم؟ تا کی می توانم از خانه پول بگیرم. خودمان هم خسته شدیم و نمی دانیم که حرفمان را باید به کی بزنیم. مثلا در خانه اگر چیزی برای خوردن نباشد، من می دانم که پدر مسئول آن است.
مدعی کسب آقای گلی مسابقات لیگ برتر با ابراز ناراحتی از اخباری که در مورد واگذاری سهمیه نفت مطرح می شود، افزود: ما تلاش زیادی برای حضور در آسیا کردیم و حق ما است که در آسیا باشیم چون سال گذشته برای قهرمانی تلاش کردیم ولی این روزها اسم تیم های دیگر مطرح می شود. ما سال گذشته قهرمان شدیم ولی یک نفر تشکر نکرد؛ البته وظیفه ما بوده ولی یک نفر خسته نباشید هم نگفت. امیدوارم در آینده حل شود. خدا کند حل شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟