امیدواری ستاره ذوب به اولین شکست پارس جنوبی

سید محمد حسینی بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گلزنی مقابل پدیده گفت: چند هفته‌ای از لحاظ گلزنی و پاس گل شرایط خوبی دارم به جز آنکه ذوب‌آهن هم تا به امروز بهترین خط حمله لیگ را دارد. البته ما در بازی آخر می توانستیم پیروز میدان باشیم و کم دقتی باعث شد تا نتیجه را مساوی کنیم. 
وی افزود: پدیده تیم خوبی است و ما نیمه اول بهتر از آنها بازی کردیم و حتی می‌توانستیم در همان نیمه کار را تمام کنیم اما شرایط بازی به نحوی رقم خورد که آنها در پایان نیمه به گل رسیدند و نیمه دوم را با انرژی بیشتری پا به میدان گذاشتند و بهتر از ما عمل کردند. 
او درباره پنالتی محمد قاضی Judge که گل نشد نیز خاطرنشان کرد: به اعتقادم آن خطا پنالتی نبود و روی صحنه‌ای که اوت به نفع ما باید گرفته می‌شد و نشد در یک رفت‌وبرگشت این خطا گرفته شد. اما باید از تاثیرگذاری رشید روی توپ که توانست دروازه‌مان را نجات دهد تقدیر کرد. اگرچه باز هم معتقدم که ما حقمان باخت نبود و باید با حداقل یک گل پیروز می‌شدیم که خب نتیجه اینطور رقم خورد. 
حسینی در مورد مصاف با پارس جنوبی نیز گفت: پارس جنوبی تیم خوب و قابل احترامی دارد و آنها روند خوبشان از لیگ یک را دنبال می‌کنند. ما روی این تیم شناخت داریم و می‌دانیم که تیم یکدستی دارند و تا به اینجا هیچ تیمی نتوانسته آنها را شکست دهد اما ذوب‌آهن یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ را دارد و بازیکنان با کیفیتی در تیم ما حضور دارند که هر لحظه می توانیم نتیجه را به نفع خودمان تغییر بدهیم و کار را برای حریفان سخت کنیم.
او در ادامه گفت: مطمئنا باتوجه به رکوردی که دو تیم دارند بازی خوب و پرهیجانی خواهد شد و با شناختی که کادرفنی‌مان از این تیم دارد بازی تهاجمی را شاهد خواهیم بود. آنها تیم خیلی منسجم و هجومی دارند و تیمی نیستند که فوتبال بسته بازی کنند. مطمئنم بازی پرهیجان و پرگل خواهد شد و سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم حیاتی است چون نزدیکی امتیازات رتبه تیم‌ها را دستخوش تغییرات اساسی خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318112 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟