گل‌محمدی: حتما باید از پیکان امتیاز بگیریم

تراکتورسازی در هفته دهم لیگ برتر مهمان پیکان است. یحیی گل محمدی با حضور در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: در ابتدا باید موفعیت های تیم ملی نوجوانان را تبریک بگویم.
انشاءالله اسپانیا را هم ببرند و به نیمه نهایی برسند. بازی حساسی در پیش داریم خصوصا بخاطر شرایط جدول رده بندی ما باید امتیاز کسب کنیم. تیم پیکان در پنج هفته اخیر پیروز بوده و این کار ما را سخت میکند.
شرایط ما هم با توجه به مصدومان سخت است. امیدواریم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. تکیه ما به جوانان است و امیدوارم از وجود آن ها به خوبی استفاده کنیم. ما باید از این بازی حتما امتیاز بگیریم.
او درباره مشکلات حاشیه ای این روزهای فوتبال ایران، عنوان کرد: مشکلاتی که حاشیه فوتبال است نسبت به مشکلات جامعه ما کمتر است. چون بازیکنان بیشتر در چشم هستند باعث بزرگنمایی مسائل میشود. وگرنه در همه ارکان جامعه مشکل وجود دارد. فوتبال ما هم بخشی از جامعه ماست و این مشکلات باید بصورت کلی حل شود. در هر صورت چیزی که باعث این مشکلات میشود فقر فرهنگی و عدم آموزش است. فکر نمیکنم مشکل روانشناسی باشد بیشتر مشکلات فرهنگی و آموزشی است.
سرمربی تراکتورسازی درباره شرایط کیانی و آغاسی اظهار کرد: هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است. دو بار هم به تورک زنگ زدم که جواب ندادند. ما امروز آخرین جلسه تمرینمان است و چیزی ابلاغ نشده است. ما تیممان را با این دو نفر بسته ایم امیدوارم مشکلی برای این دو بازیکن به وجود نیاید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318017 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟