دیاز: بازی با پرسپولیس هنوز تمام نشده است

دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی فردا شب میان پرسپولیس و الهلال در ورزشگاه مسقط برگزار می شود که مربی آرژانتینی مدعی شد برتری چهار گله بازی رفت هم تضمینی برای صعود آنها نیست.
رامون دیاز در ابتدای صحبت های خود گفت:« به خبرنگاران خوش آمد می گویم و از عوامل فدراسیون فوتبال عمان و هواداران به دلیل استقبال خوب همیشگی تشکر می کنم که در این بازی هم ما را تنها نگذاشتند و حامی تیم بودند».
او ادامه داد:« این بازی هنوز تمام نشده و با جدیت بسیار باید بازی کنیم. حتی برتری چهار گله در بازی رفت هم برای ما حاشیه امنیت نیست و باید با تلاش بسیار زیاد به میدان برویم تا فینالیست آسیا شویم».
سرمربی آرژانتینی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانش آماده حضور در این بازی هستند، تصریح کرد:« تمام بازیکنان اهمیت این بازی را درک می کنند و قصد دارند بهترین نمایش خود را به اجرا بگذارند تا پیروز شویم و به فینال آسیا برسیم. آنها می دانند حریف از سطوح پایینی به این مرحله رسیده و برای جبران شکست به زمین می آید».
او درباره پیش بینی اش از بازی هم گفت:« امیدوارم بازی زیبایی در پیش باشد و نتیجه به سود الهلال به پایان برسد تا این مرحله را پشت سر بگذاریم» .
او در ارتباط با احتمال حضور الحبسی اضافه کرد: «از عمان و طرفدارانش تشکر می کنم و علی الحبسی یک پشتیبان برای ما بوده و هست».برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 317114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟