کلاهبرداری برادر فوتبالیست مشهور!

در ادامه خبرهای منتشر شده در خصوص کلاهبرداری Fraud در فوتبال ایران ، باز هم خبر تاسف باری منتشر شده است.
این ماجرا به بازیکن ۲۱ ساله از بیله سوار اردبیل مربوط می شود. ظاهرا بازیکن روستایی به برادر یکی از چهره های سرشناس فوتبال ایران معرفی شده و این فرد جهت سفارش نامبرده به تمرینات تیم فوتبال راه آهن ۵ میلیون تومان گرفته است تا او در تیم راه آهن بازی کند اما پس از اینکه پول را از این بازیکن گرفته، تلفن همراهش را خاموش کرده و به هیچ وجه پاسخگوی این بازیکن روستایی نیست.
این بازیکن گفت: پولی که با زحمت و مشقت و کارگری تهیه کرده بودم را از دست دادم و این در حالی است که سرپرست خانواده هستم و پدرم را از دست داده ام. به من دروغ گفتند و خیانت Cheat کردند. به نام این بازیکن بزرگ در حال کلاهبرداری هستند و مشخص نیست که چند نفر دیگر مثل من وجود داشته باشد. من در روستا زندگی می کنم و به خاطر اینکه پول این شخص را فراهم کنم، از زندگی خودم و خانواده ام زدم و حالا نمی دانم باید چه کار کنم. حتی پول شکایت از این فرد به کمیته اخلاق و دادگستری را هم ندارم.»
گفتنی است که این مبلغ در سه نوبت (دو میلیون تومان و سه بار واریز یک میلیون تومان) واریز شده که اسناد مالی آن به نام برادر بازیکن بزرگ فوتبال محفوظ است. لازم به ذکر است که برادر این بازیکن بزرگ فوتبال در کار مربیگری فوتبال نیست اما خود بازیکن در حال حاضر مربی فوتبال است.
برادر بازیکن بزرگ به کار واسطه گری مشغول است و برخی می گویند به خاطر نام برادرش در کار نقل و انتقال بازیکن توانسته اعتماد بازیکنان روستایی و شهرستانی ساده را جلب و بعد از آنها کلاهبرداری کند!
ای کاش کمیته اخلاق علاوه بر پیگیری ماجرای قلیان، به این کلاهبرداری ها هم ورود کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 317091 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟