راز افت منشا از زبان دوست صمیمی

برانکو ایوانکوویچ ملی پوشانش را به اهواز نبرد و این در حالی است که او فرشاد احمدزاده را نیز در بازی برابر استقلال Esteghlal خوزستان نداشت. با این حال پرسپولیس با مجموعه ای از ترکیب اصلی و تیم ذخیره هایش توانست یک پیروزی پرگل و با ارزش را در خارج از خانه به دست بیاورد. سیامک نعمتی یکی از بهترین بازیکنان فصل قبل لیگ برتر امسال با حضور در پرسپولیس کمتر شانس بازی پیدا کرده بود؛ اما در مسابقه هفته نهم برابر استقلال خوزستان از ابتدا در ترکیب این تیم قرار گرفت و بازهم توانست عملکرد خوبی از خودش به نمایش بگذارد. حرف های هافبک شماره 88 پرسپولیس پیش از سفر به مسقط را در زیر می خوانید:
سخت تمرین کردم
من در بازی با پیکان شرایط خوبی به خصوص از نظر بدنی نداشتم چون دچار سرماخوردگی شده بودم و شرایط خوبی نداشتم. در این چند وقتی که بازی نکردم خیلی سخت تمرین کردم چون منتظر اعتماد دوباره بودم. خدا را شکر این اتفاق در اهواز افتاد و فکر می‌کنم توانستم به بهترین شکل جواب این اعتماد را بدهم. در پست‌های زیادی بازی کرده‌ام و خیلی برایم اهمیت ندارد کجا بازی کنم. در پیکان هم هافبک چپ بودم و مقابل استقلال خوزستان هم در این پست بازی کردم. خب اینجا خیلی راحت‌ترم اما همه چیز به نظر سرمربی بستگی دارد. امیدوارم در آینده از این بازی هم بهتر و بهتر کار کنم و بتوانم به کادر فنی و تیمم کمک کنم.
به این برد نیاز داشتیم
استقلال خوزستان تیم قهرمان دو فصل قبل لیگ با همان مربی است. شرایط خیلی سخت بود بخصوص در زمین حریف ولی خودمان را آماده کرده بودیم که یک برد خوب بیاوریم و گل‌های زیادی بزنیم تا با آمادگی صددرصد به بازی الهلال برویم چون بزرگترین بازی فصل مان است. خدا را شکر نیمه اول موفق شدیم فرصت هایمان را گل کنیم اما نیمه دوم متاسفانه این اتفاق نیفتاد. خوشحالم که موفق شدم به‌عنوان بازیکن اصلی بازی کنم. در این شرایط روانی به این برد نیاز داشتیم و خدا را شکر که به تیمم کمک کردم که این اتفاق بیفتد. در جدول لیگ هم به این سه امتیاز نیاز داشتیم.
باید میخ مان را محکم در مسقط بکوبیم
فکر کنم نسبتا خوب کار کردم اما هنوز صددرصد نیستم و امیدوارم در آینده بتوانم همه توانایی هایم را نشان دهم. این سه امتیاز خیلی به ما کمک کرد چون در دو سه بازی خوب نتیجه نگرفته بودیم و شرایط روانی تیم با این برد خیلی خوب شد. امیدوارم در مسقط هم همینطوری شروع کنیم و سریع میخ مان را در زمین بکوبیم و گل‌های زیادی بزنیم. بله، حتما امیدواریم و می‌رویم که ببریم و جبران کنیم. با اینکه بازی خیلی سخت است اما ما پرسپولیس هستیم و پرسپولیس برای کارهای بزرگ ساخته شده است.
علیپور خیلی سرحال است
ماشاءا... علی علیپور خیلی سرحال است و خیلی دارد به تیم کمک می‌کند. امیدوارم همین روندش را ادامه دهد. او می‌خواست پاسی که من دادم را گل کند که یک مقدار خستگی باعث شد آن توپ گل نشود که اینقدرها هم مهم نیست. مهم کمکی است که به تیم می‌کند و زحمتی است که می‌کشد. ان شاء‌ا... از این به بعد، هم ما بیشتر به او پاس بدهیم هم علی بیشتر گل بزند.
200درصد پنالتی بود
در صحنه ای که داور روی من پنالتی اعلام کرد توپ دقیقا زیر پای من بود اما مدافع وسط آنها طوری من را زد که همان جا افتادم. لازم نبود من کار خاصی کنم و یک پا می‌انداختم گل می‌شد چون دروازه هم خالی بود. اصلا در پنالتی بودنش شکی نیست. نه صد در صد بلکه 200 درصد پنالتی بود. فکر کنم قانون Law جدید این است که وقتی پنالتی می‌گیرند کارت زرد می‌دهند اما شرایط خطا طوری بود که داور کارت قرمز مستقیم داد چون خیلی پنالتی بود.
منشا به زمان نیاز دارد
فکر می‌کنم منشا خوب بازی کرد و نسبت به بازی قبلش بهتر بود. او به زمان نیاز دارد که در تیم جا بیفتد ومن فکر می کنم اینطوری بشود. الان شرایط دوندگی، جایگیری و پاس دادنش خیلی بهتر شده و جا می‌افتد. فدای سرش هم که پنالتی را گل نکرد چون همه ما می‌دانیم که توانایی بالایی دارد و مطمئنا گل‌های بیشتری می‌زند. در بازی با الاهلی همه دیدند که پنالتی را خیلی خوب گل کرد اما این بار متاسفانه نتوانست. با این حال حتما در بازی‌های بعدی گل‌های خوبی برای پرسپولیس می‌زند.
شرایط بازی برگشت با رفت فرق دارد
این که مقابل الهلال بازی کنم یا نه بستگی به شرایط بازی دارد. اگر بازی کردم صددرصد بهترین عملکردم را ارائه می‌دهم و اگر بازی نکردم برای تیم دعا می‌کنم چون به این برد نیاز داریم. شاید خیلی‌ها فکر کنند ما شانس زیادی مقابل الهلال نداریم اما فکر کنم همانطور که چهار گل در نود دقیقه خوردیم، می‌توانیم همین تعداد گل را بزنیم و شاید بیشتر چون شرایط بازی با دو هفته پیش خیلی فرق می‌کند. در آن مقطع تیم ما سر حال نبود اما الان همه تیم از نظر روانی و بدنی آماده‌اند. امیدوارم بتوانیم بزرگترین اتفاق چندین سال اخیر فوتبال ایران را برای پرسپولیس رقم بزنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 316310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟