ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد خوزستان

وینفرد شفر در دهمین روز حضور در تهران به تجربه اول خود در فوتبال ایران رسید. سرمربی آلمانی استقلال Esteghlal باید در اولین دیدار برابر تیم آماده و یکدست پورموسوی قرار بگیرد و کار سختی برابر قرمزهای جنوب برای اولین تجربه خواهد داشت.
سرمربی استقلال هر چند هنوز شناخت کامل از تیم خود ندارد اما حضور مک درموت و برگزاری هشت جلسه تمرینی به او برای انتخاب یازده بازیکن اصلی کمک می کنند.
مهدی رحمتی به تمرینات استقلال بازگشته و کاملا آماده و بی مشکل کنار دیگر بازیکنان تمرین می کند اما حسینی احتمالا گزینه اول شفر برای حضور در ترکیب است.
با توجه به احتمال عدم حضور ملی پوشان خسرو حیدری در سمت راست دفاع، زکی پور در سمت چپ و زوج حسینی و پادوانی در مرکز دفاع این تیم به میدان می روند.
فرشید باقری و امید نورافکن دو هافبک دفاعی آبی ها در این دیدار هستند و فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و سرور چپاروف یک خط جلوتر از این دو هافبک دفاعی در ترکیب قرار می گیرند.
سجاد شهباززاده در بازگشت از مصدومیت، تنها مهاجم استقلال در این دیدار است. با توجه به نا آمادگی قربانی بعد از جراحی دست این بازیکن توانایی حضور ۹۰ دقیقه ای ندارد و شهباززاده تنها گزینه ی شفر برای خط حمله است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 315830 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟