صعود و گلی که 36 بار فریاد زده شد!

بامداد امروز در منطقه کونکاکاف سه بازی برگزار شد و اتفاقات عجیب و غریبی در آن روی داد. تیم ملی آمریکا که برای صعود تنها به یک تساوی در خانه ترینیداد و توباگو نیاز داشت، با نتیجه 2-1 شکست خورد تا نه تنها به جام جهانی صعود نکند؛ بلکه به دیدار پلی آف نیز نرسد.
اما سرنوشت و تقدیر به بازیکنان پاناما روی خوش نشان داد، آنها که در خانه برابر کاستاریکا عقب افتاده بودند، برای صعود تنها به برد نیاز داشتند، گل گابریل تورس در دقیقه 52 بازی را به تساوی کشاند؛ اما با این نتیجه آنها به پلی آف هم صعود نمی کردند.
در دقیقه 87 و سانتر بلند مدافعان هندوراسی و ضربه سر آلبرتو کوینتو روی سر مایکل اومانیا، پشت مدافعین کاستاریکا به رومان تورس رسید تا این بازیکن تاریخی ترین گل کشورش را به ثمر برسند و پاناما برای نخستین بار به جام جهانی صعود کند.
مدافع و کاپیتان جلوکشیده تیم پاناما که اتفاقا در لیگ آمریکا و تیم سیاتل ساندرز بازی می کند و با این گل بلیط روسیه را برای تیم ملی کشورش رزرو کرد، در بازی با هندوراس نیز یک گل حیاتی دیگر به ثمر رسانده بود.
نکته جالب این گل، دو گزارشگر پانامایی بودند که پس از گل پاناما هیچ چیز برای گفتن نداشت، آنها جمعا 36 بار " گل " گفتند و گریه کردند، یکی از گزارشگران نوید گل پاناما را به بینندگان اعلام می کرد، گلی که شب را از پاناما گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 315485 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟