رسوایی : وقتی فالکائو دستور آتش بس داد!

پس از اینکه برزیل از شیلی 3-0 پیش افتاد، نتیجه تساوی 1-1، کلمبیا را به صورت مستقیم به جام جهانی می‌فرستاد و پرو را راهی پلی آف می‌کرد و بدین ترتیب شیلی نیز با قرار گرفتن در رده ششم از صعود به جام جهانی باز می‌ماند.
پس از نیمه اول بدون گل، خامس رودریگس روی پاس رادامل فالکائو، کلمبیا را با یک گل از حریف پیش انداخت. با این حال پرو در دقیقه 76 کار را توسط پابلو گوئرورو به تساوی کشاند. با این نتیجه، هم خواسته کلمبیا و هم خواسته پرو محقق شده بود و شیلی از صعود به جام جهانی باز می‌ماند. در نهایت نیز بازی با تساوی به پایان رسید و پرو راهی پلی آف شد.
با این حال، تصاویر تلویزیونی حاکی از آن است که در چند صحنه، رادامل فالکائو از بازیکنان پرو می‌خواهد که حملات خود را متوقف کرده و بازی را با همین نتیجه به پایان برسانند. در یکی از صحنه ها، فالکائو جلوی دهان خود را گرفته تا نتوان صحبت های او را لبخوانی کرد ولی ال تایگر چه چیز را از دوربین ها مخفی می‌کند؟
در زمانی که ییمی چارا، هافبک کلمبیا به میدان آمد، بازی با نتیجه 1-1 در حال پیگیری بود. در دیگر دیدار نیز شیلی 2-0 از برزیل عقب بود و شکست این تیم در این دیدار، تقریبا قطعی به نظر می‌رسید. در حالی که انتظار می‌رفت سرعت بالای این بازیکن، اسلحه کشنده کلمبیا در این بازی باشد، ولی اولین کاری که چارا در میدان انجام داد این بود که به هم تیمی هایش پیامی را برساند. این پیام سریعا به فالکائو منتقل شد و پس از آن بود که او مشغول صحبت با راموس، مدافع پرو شد.
پس از صحبت فالکائو با بازیکن پرو، پیامی نیز به تمام تیم پرو منتقل می‌شود و سپس ، این تیم که آرایشی سراسر هجومی گرفته بود، تغییر رویه می‌دهد. کاملا مشخص است که فالکائو به بازیکن پرو اعلام کرده که دیگر جدی بازی نکنند زیرا نتیجه حاصل شده به نفع دو تیم است.
بازنده اصلی شب گذشته، شیلی بود و مطمئنا الکسیس سانچس، ستاره شیلی وقتی با دیوید اوسپینا، دروازه بان کلمبیا و هم تیمی اش در آرسنال دیدار کند، رفتار خوبی با او نخواهد داشت. گلر آرسنال اشتباه بدی در دو بازی نهایی کلمبیا داشت که رویای شیلی برای رسیدن به جام جهانی را نابود کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 315451 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟