مسی: غیبت آرژانتین در جام جهانی دیوانه کننده بود

آرژانتین که در رده ششم قرار داشت، با پیروزی 3-1 مقابل اکوادور توانست مجوز حضور در جام جهانی را کسب کند. این در حالیست که آنها در ثانیه 38 گل اول بازی را دریافت کردند ولی رفته رفته به بازی برگشتند و پیروز میدان شدند.
مسی در این رابطه گفت:\" ترس بازی کردن در این زمین همیشه در ما بود. خوشبختانه توانستیم خوب کار کنیم. ما آرام هستیم، به هدفمان که مهم ترین چیز بود رسیدیم. از خدا سپاسگزارم که به چیزهایی که خواستیم رسیدیم. عدم حضور آرژانتین در جام جهانی دیوانه وار بود. این تیم شایسته صعود بود. همواره از ما انتقاداتی مطرح بود که در 3 فینال پیاپی ناکام بودیم و امروز، روز مهمی برای همه ما بود، مخصوصا برای بازیکنان قدیمی تر.
مدتی از رسانه ها و مردم به دور بودیم. فکر می‌کنم این پیروزی باعث شد نزدیک تر باشیم. اگر همه دست در دست پیش برویم، همه چیز آسان تر می‌شود. اتفاقات جام جهانی و کوپا آمه ریکا ناعادلانه بود. در نهایت به سختی به جام جهانی رسیدیم و امیدواریم که بتوانیم جام را کسب کنیم. البته حالا از صعود لذت می‌بریم و قدم به قدم آماده می‌شویم. تیم ما تغییر خواهد کرد و پیشرفت را خواهیم دید.\"برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 315257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟