تقابل انتقامی لطیفی و آقافیروز در جام حذفی

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شب گذشته در برنامه نود قرعه کشی شد و بر این اساس تیم های اکسین البرز و گسترش فولاد تبریز باید در این مرحله با هم رو به رو شوند. 
اگرچه در نگاه اول شاید برگزاری این مسابقه چندان حساس به نظر نرسد اما وقتی به این نکته فکر کنیم که فیروز کریمی به عنوان سرمربی سابق اکسین اکنون روی نیمکت گسترش فولاد قرار دارد، ناخودآگاه مسائلی به یادمان می آید.
کریمی اگرچه مدت زیادی نیست در گسترش فولاد فعالیت می کند، اما بی تردید مقابل تیم اکسین انگیزه زیادی دارد. سرمربی باتجربه گسترش فولاد در لیگ دسته دوم هدایت اکسین البرز را برعهده داشت و توانست با این تیم جشن صعود بگیرد. او البته اواخر حضورش در اکسین به عنوان مدیرفنی کار کرد و علی لطیفی سرمربی بود اما در نهایت اختلاف نظر این دو سبب شد تا آقا فیروز در اکسین نماند و بعد از مدتی راهی نفت آبادان شود.
حالا تقدیر اینطور رقم خورده که فیروز کریمی با گسترش فولاد در جام حذفی رو در روی اکسین با سرمربیگری علی لطیفی قرار بگیرد. علاوه بر حساسیت هایی که به خاطر تقابل لطیفی و کریمی به وجود می آید، نمی توان از کنار این موضوع که کریمی انگیزه زیادی برای شکست تیم سابقش دارد، به سادگی عبور کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 314947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟