قدوس به دنبال دومین بازی با تیم ملی

بازی با روسیه می تواند توانایی های سامان قدوس را برای علاقمندان به فوتبال ایران بیش از قبل مشخص کند. او در اولین بازی اش با لباس ایران برابر توگو نمایشی قابل قبول داشت. هرچند این احتمال وجود دارد که در بازی امروز برخلاف بازی قبلی از ابتدا در ترکیب اصلی قرار نگیرد؛ اما با توجه به دوستانه بودن این بازی، این احتمال هست که وینگر شماره 14 تیم ملی بتواند در میدان حضور یابد.
قدوس بی شک انگیزه زیادی دارد تا توانایی هایش را به کی روش و علاقمندان به فوتبال ایران نشان دهد تا بتواند جایگاه ثابتی در جام جهانی 2018 روسیه برای خودش در تیم ملی به دست آورد.
او که دیگر متعلق به فوتبال ایران است، در تمرینات پیش از مسابقه، یکی از پرتلاش ترین بازیکنان است و شاید بتواند نظر کارلوس کی روش را برای بازی در مدت زمان بیشتر مقابل روسیه جلب کند.
سامان قدوس اگر نمایشی را که در ماه های اخیر در اوسترسند داشته، بتواند در تیم ملی ایران هم تکرار کند، بی شک می تواند مهره ای موثر برای تیم ما باشد. کی روش نیز با تلاشی که برای حضور قدوس در تیم ملی کرد، نشان داده است که به بازی این مهاجم قدرتی و سرعتی علاقمند است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 314923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟