روسیه با 2-5-3 یا 3-4-3 مقابل ایران

روسیه در اولین بازی تدارکاتی خود با غول های فوتبال آسیا در حالی موفق شد با بردی پزگل از جدال با کره جنوبی خارج شود که تا دقایق پایانی با اختلاف 4 گل به برتری رسیده بود اما در کمتر از سه دقیقه وقت های تلف شده دوباره دروازه اش باز شد تا نتیجه نهایی به 4-2 تغییر کند.
بعد از این بازی کارشناس روسی در آنالیز کامل از عملکرد فنی شاگردان چرچسوف برابر کره جنوبی که در سایت SOV منتشر شد روسیه را آنالیز کرد و مدعی شد این تیم برای مصاف با رقبای آسیایی خود از جمله کره جنوبی و دیدار فرداشب برابر ایران در شهر کازان از سیستم های 2-5-3 و 3-4-3 بهره می برد.
کارشناس روسی در این گزارش به صورت کامل عملکرد تیمی روسی در دقایق مختلف بازی با کره جنوبی را منتشر کرد و مدعی شد در هنگام هجوم شاگردان چرچسوف از سه مهاجم بهره می برند و در مواقع دفاعی این تیم با 5 مدافع و سه هافبک میانی سد محکمی برای رقیب خود می سازد.
در گزارش سایت روسی آمده است:« دقایق پایانی بازی با کره جنوبی چرچسوف را حسابی نگران کرد چون تعویض های صورت گرفته در نیمه دوم باعث شد نظم دفاعی این تیم از هم بپاشد و بهره بردن از دفاغع چهارنفره باعث و بانی خوردن دو گل از کره در دقایق پایانی شود از همین رو بعید به نظر می رسد چرچسوف مقابل ایران تغییر تاکتیک را در دستور کار خود قرار دهد».برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 314466 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟